Λογοτεχνική βραδιά με τη Μαρία Αγγελίδου (4/4/16)

News » Λογοτεχνική βραδιά με τη Μαρία Αγγελίδου (4/4/16)
Posted on 06 Apr 2016 08:10

Μια όμορφη λογοτεχνική βραδιά με τη συγγραφέα και μεταφράστρια Μαρία Αγγελίδου με αφορμή ένα βιβλίο: "Εθιμα ταφής".
Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης, το απόγευμα της Δευτέρας 4/4/2016.
Τα μέλη της Ομάδας Ανάγνωσης της Βιβλιοθήκης μας, και όχι μόνο, είχαν την ευκαιρία μετά την παρουσίαση του εξαιρετικού βιβλίου της Hannah Kent, να διεισδύσουν στα "άδυτα" των δημιουργών ενός λογοτεχνικού έργου και να γνωρίσουν πολλά για τη λογοτεχνία και τις γλώσσες, για τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο συγγραφέας και τις άγνωστες πτυχές της δουλειάς του μεταφραστή, για το χώρο του βιβλίου, την τοπική αλλά και παγκόσμια εκδοτική παραγωγή…

Ευχαριστούμε τη συγγραφέα αλλά και όλους όσους παραβρέθηκαν για την όμορφη και εποικοδομητική συντροφιά.

rating: 0+x

Add a New Comment

Latest Blog:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ""Αναζητώντας ελπίδα" της Βασιλικής Αλαφογιάννη (11/11/2018) posted on 08 Nov 2018 13:34

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, η Εστία Μητέρας Λιβαδειάς και οι Εκδόσεις Φίλντισι παρουσιάζουν το βιβλίο της Βασιλικής Αλαφογιάνη «Αναζητώντας ελπίδα-Οδοιπορικό στα Ιεροσόλυμα και το όρος Σινά» στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Εστίας Μητέρας (Φούλας Νικολάου & Ιερολοχιτών) την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018 στις 6.30 μμ. (read more…)