ΣΥΛΛΕΓΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ: Ο πιλότος και ο μικρός πρίγκηπας (Κλίμακα-Εμπειρία), 4/4/16

News » ΣΥΛΛΕΓΩ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ: Ο πιλότος και ο μικρός πρίγκηπας (Κλίμακα-Εμπειρία), 4/4/16
Posted on 04 Apr 2016 12:47

Το ταξίδι προς το Κέντρο Πολιτισμού ΙΣΝ συνεχίζεται για τη Βιβλιοθήκη μας και φέτος με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά "Συλλέγω εμπειρίες"!

Πρώτη μέρα δράσεων για τους μικρούς μας φίλους της Ε’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς, με νοερή πτήση πάνω από τα σύννεφα στα χνάρια του μεγάλου συγγραφέα αλλά και πιλότου Αντουάν ντε Σαίντ Εξυπερύ! Με οδηγό και πυξίδα το γεμάτο ευαισθησία βιβλίο του «Ο πιλότος κι ο Μικρός Πρίγκηπας», γνωρίσαμε τη ζωή του συγγραφέα και μάθαμε το πώς η αεροπλοΐα άλλαξε την ανθρωπότητα.

Μετά την ανάγνωση, και με αφορμή το θέμα του βιβλίου και τη βοήθεια της γεωγραφικής κλίμακας τα παιδιά σχεδίασαν το δικό τους ταξίδι, βρήκαν χιλιομετρικές αποστάσεις και επέλεξαν τον προορισμό που τους προσέλκυε περισσότερο. «Ανέβηκαν» ψηλά, πολύ ψηλά, πάνω και κάτω από τα σύννεφα, είδαν τις όμορφες περιοχές της Ελλάδος που επέλεξαν, είδαν το πόσο μικρός φαίνεται ο προορισμός τους, αλλά και πόσο μεγάλος γινόταν τελικά όταν προσγειώθηκαν!… Και τελείωσαν το ταξίδι τους με μια όμορφη ξενάγηση-αφήγηση για τους τόπους που επέλεξαν να …προσγειωθούν!

Ευχαριστούμε την εμψυχώτρια Βασιλική Νιαβή για την πολύτιμη βοήθειά της!

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

κοσμοκρατορίας
». (read more…)