Συνάντηση με τη συγγραφέα ΜΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ (4/4/16)

News » Συνάντηση με τη συγγραφέα ΜΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ (4/4/16)
Posted on 31 Mar 2016 09:53

Η Μαρία Αγγε­λί­δου, συγ­γρα­φέας και μετα­φρά­στρια, τη Δευτέρα 4 Απριλίου 2016 και ώρα 7.00 μ.μ. συνα­ντιέ­ται και συζητά με τα μέλη της Ομά­δας Ανάγνωσης-Λογοτεχνίας της Δημό­σιας Κεντρι­κής Βιβλιο­θή­κης Λιβα­δειάς, με αφορμή τη μετά­φραση του βιβλίου “Έθιμα ταφής” της Hannah Kent (εκδ. Ίκα­ρος).

Η συνάντηση είναι ανοιχτή για κάθε ενδιαφερόμενο και λάτρη της ανάγνωσης και του βιβλίου.

Στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης, στον 3ο όροφο.

image2.jpg

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Η Μαρία Αγγελίδου γεννήθηκε το 1957 στην Αθήνα. Σπούδασε φιλολογία και λογοτεχνία στην Αθήνα και στη Ζυρίχη. Ασχολείται με τη λογοτεχνική μετάφραση και έχει μεταφράσει πάνω από 500 βιβλία, τα μισά από τα οποία είναι για παιδιά. Έχει διασκευάσει για το παιδικό αναγνωστικό κοινό Σαίξπηρ και Μολιέρο, Δάντη και Θερβάντες, Μέλβιλ, Γκολντόνι κ.ά. Για τις μεταφράσεις της έχει βραβευτεί τρεις φορές από την Ελληνική Εταιρεία Μεταφραστών Λογοτεχνίας και την ΙΒΒΥ. Το 2007 βραβεύτηκε με το Κρατικό Βραβείο παιδικού Βιβλίου Γνώσεων για το βιβλίο της Ελληνική Μυθολογία, Πώς ξεκίνησε ο κόσμος (εκδ. Παπαδόπουλος), το 2012 βραβεύτηκε από το περ. ΔΙΑΒΑΖΩ με το Βραβείο Εικονογραφημένου Παιδικού Βιβλίου για το βιβλίο της Ιστορίες που τις είπε η Πέτρα (εκδ. Αερόστατο), ενώ το 2013 με το Βραβείο Βιβλίου Γνώσεων από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου για το παραμύθι Ιστορίες που τις είπε ο Πόλεμος και το 2014 με το ίδιο βραβείο για το παραμύθι Ιστορίες που τις είπε δρόμος (εκδ. Μεταίχμιο). Το 2014 το ιστορικό της παραμύθι Ιστορίες που τις είπε η θάλασσα (εκδ. Μεταίχμιο) απέσπασε το Κρατικό Βραβείο 2013 Βιβλίου Γνώσεων για παιδιά.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ