ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΕΛΕΝΗ ΠΡΙΟΒΟΛΟΥ (11/3/16)

News » ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΕΛΕΝΗ ΠΡΙΟΒΟΛΟΥ (11/3/16)
Posted on 02 Mar 2016 08:52

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, το 1ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς και το 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς οργανώνουν συναντήσεις των μαθητών των σχολείων με τη συγγραφέα Ελένη Πριοβόλου.

Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016 στους χώρους των σχολείων.

Οι μαθητές θα συζητήσουν με τη συγγραφέα θέματα που αφορούν στους νέους με αφορμή το βιβλίο της «Μαζί».

Λίγα λόγια για την Ελένη Πριοβόλου

Η Ελένη Πριοβόλου γεννήθηκε στο Αγγελόκαστρο Μεσολογγίου και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες. Γράφει αναζητώντας την ευρυθμία και την καθαρότητα του λόγου. Η τάση να αναπαριστά με σύμβολα τον κόσμο τη στράτευσε στο παραμύθι, το οποίο υπηρετεί μέχρι σήμερα. Έχει καταθέσει 20 βιβλία για παιδιά και εφήβους και 5 μυθιστορήματα για μεγάλους.

Το 2010 τιμήθηκε με το βραβείο Αναγνωστών του ΕΚΕΒΙ για το μυθιστόρημά της «Όπως ήθελα να ζήσω». Επίσης έχει αποσπάσει το Βραβείο Λογοτεχνικού Βραβείου για Μεγάλα Παιδιά του περιοδικού Διαβάζω για το βιβλίο της «Το σύνθημα» (2009).

afissa-w_priovolou.jpg

rating: 0+x

Add a New Comment

Latest Blog:

Νέα έκδοση του Στάθη Ασημάκη «Σύμμεικτα ΙΙ» posted on 17 May 2022 11:28

1.jpg

Το τελευταίο πόνημα του συντοπίτη συγγραφέα Στάθη Ασημάκη με τίτλο «Σύμμεικτα ΙΙ. (Διαβάζοντας τους άλλους)» κυκλοφόρησε πρόσφατα, διατίθεται δωρεάν κι αρθρώνεται σε 3 μέρη. Προλογίζεται από τον ίδιο τον συγγραφέα ως εξής: (read more…)