Θ. ΔΡΙΤΣΑΣ: "Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΑΤΡΙΚΗ" (9/12/15)

News » Θ. ΔΡΙΤΣΑΣ: "Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΑΤΡΙΚΗ" (9/12/15)
Posted on 03 Dec 2015 07:16

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, ο Δήμος Λεβαδέων και ο Ιατρικός Σύλλογος Λιβαδειάς διοργανώνουν εκδήλωση με θέμα «Η μουσική θεραπεία στη σύγχρονη ιατρική».

Την παρουσίαση θα κάνει ο κ. Θανάσης Δρίτσας, Καρδιολόγος, Αναπληρωτής Διευθυντής στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, συνθέτης και συγγραφέας.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας θα παρουσιαστούν οι βιολογικοί μηχανισμοί και η ολοκληρωμένη επιστημονική τεκμηρίωση των εφαρμογών της μουσικής ως συμπληρώματος της θεραπείας στη σύγχρονη ιατρική.

Η θεραπευτική δράση της μουσικής έχει τις ρίζες της στην αρχαία ελληνική παράδοση αλλά και σε παραδόσεις άλλων μεγάλων λαών της ευρύτερης Ανατολής. Υπάρχουν μαρτυρίες ότι η σχολή των Πυθαγορείων χρησιμοποιούσε μουσικούς ήχους για θεραπεία ασθενών με βάση την άποψη ότι η αρμονία της μουσικής μπορεί να αποκαταστήσει την διαταραγμένη ψυχοσωματική ισορροπία του ασθενούς.

Αρχικά στράφηκαν στην μουσικοθεραπεία επιστήμονες από τον μη-ιατρικό χώρο όπως ψυχολόγοι, μουσικοπαιδαγωγοί, μουσικοί και νοσηλευτές που διέθεταν απαραίτητα προχωρημένες γνώσεις μουσικής και είχαν ως κύριο αντικείμενο παιδιά η ενήλικες με ειδικές ανάγκες. Όμως την τελευταία δεκαετία έχει γίνει δυνατή η εξονυχιστική μελέτη των επιδράσεων της μουσικής στον ανθρώπινο εγκέφαλο. Τα συμπεράσματα της έρευνας αυτής έχουν κινητοποιήσει αισθητά πολλούς κλινικούς γιατρούς σε διάφορες ειδικότητες, πού χρησιμοποιούν τη μουσική ως φάρμακο για την αντιμετώπιση του πόνου, του stress, της κατάθλιψης, αλλά και σαν μέσο ενίσχυσης του ανοσοβιολογικού συστήματος σε πολλές κατηγορίες ασθενών.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015 στις 7 μμ. στο Θολωτό Κρύας.

afissaW_%CE%97%20%CE%9C%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%B1%20%CF%83%CF%84%CE%B7%20%CE%A3%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B7%20%CE%99%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%289-12-15%29.jpg

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

κοσμοκρατορίας
». (read more…)