Νέος κύκλος συναντήσεων της Ομάδας Ανάγνωσης Λογοτεχνίας, 2015-2016

News » Νέος κύκλος συναντήσεων της Ομάδας Ανάγνωσης Λογοτεχνίας, 2015-2016
Posted on 19 Oct 2015 17:10

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος τέτοια εποχή, η Ομάδα Ανάγνωσης Λογοτεχνίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς επαναδραστηριοποιείται και συγκεντρώνει λάτρεις της ανάγνωσης και της λογοτεχνίας με κοινή συνισταμένη τα κοινά ενδιαφέροντα και την αγάπη για το βιβλίο.

Κάθε τρίτη Δευτέρα τα μέλη, μια δεμένη και αγαπημένη παρέα, συναντιούνται στους ζεστούς και φιλόξενους χώρους της Βιβλιοθήκης μας, αποφασίζουν από κοινού, και με τη βοήθεια έμπειρου συντονιστή, τι θα διαβάσουν, με τι θα "καταπιαστούν" αυτό το διάστημα, σε ποιο θέμα θα εμβαθύνουν, ποιος συγγραφέας, ποια εποχή, ποια σχολή, ποιο… τι… πως… θα απασχολήσουν τον αδηφάγο νου τους… Άπειρα θέματα ξεδιπλώνονται μπροστά τους να διαλέξουν από χιλιάδες έργα Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών που τους περιμένουν στα ράφια της βιβλιοθήκης, πλούσια και ποικίλα θέματα που η πένα του συγγραφέα πραγματεύεται και εμπλουτίζει τις γνώσεις μας, αμβλύνει το συναίσθημα, οξύνει την κριτική ικανότητα, εμπλουτίζοντας και προσθέτοντας ποιότητα και προστιθέμενη αξία στη ζωή μας….

Έτσι, λοιπόν, όσοι ενδιαφέρονται και θέλουν να μπουν στο "κλαμπ" των βιβλιόφιλων ας συμπληρώσουν τη φόρμα, ή επικοινωνήστε στο τηλ. 22610 89970 (μέχρι 31 Οκτωβρίου).
Τα υπόλοιπα τα λέμε από κοντά στην πρώτη μας συνάντηση που θα γίνει τη Δευτέρα στις 2 Νοεμβρίου 2015 στις 6.15 το απόγευμα, στη Βιβλιοθήκη.

oa2015-2016.png

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ