Επιστημονική διάλεξη και Τέχνη σε μια όμορφη βραδιά! (10/10/15)

News » Επιστημονική διάλεξη και Τέχνη σε μια όμορφη βραδιά! (10/10/15)
Posted on 16 Oct 2015 12:03

Σ’ ένα ζεστό και φιλόξενο χώρο (θέατρο Μελίνα Μερκούρη) πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015 η πρώτη από μία σειρά εκδηλώσεων που διοργανώνει στην πόλη της Λιβαδειάς η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη σε συνεργασία με τον Όμιλο Φίλων Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε διάλεξη με θέμα «Να κάνουμε ή όχι εμβόλια;». Αρχικά, ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Δημήτρης Ραπακούλιας αναφέρθηκε διεξοδικά στην ιστορία του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ, στις δραστηριότητές του, στη σημαντική προσφορά του στην ελληνική κοινωνία, αλλά και στις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο μεγάλος βιολόγος Παστέρ, όταν οι ανακαλύψεις του αντιμετώπιζαν την απόρριψη και της πανεπιστημιακής κοινότητας και γενικότερα της κοινωνίας της εποχής εκείνης.

Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Δόκτωρ Μιχάλης Στρατηγάκης, ο οποίος αναφέρθηκε στην ιστορία των εμβολίων (πώς ανακαλύφθηκαν και πώς κατασκευάζονται), στα διάφορα είδη αντιγόνων που χρησιμοποιούνται, στη συμβολή των εμβολίων στην εξάλειψη κάποιων θανατηφόρων νόσων του παρελθόντος, στους παράγοντες που δεν επιτρέπουν την ανακάλυψη εμβολίων για όλες τις ασθένειες και, τέλος, στη διαδικασία, μέσω της οποίας ένα εμβόλιο παίρνει την έγκριση και βγαίνει στο εμπόριο προς χρήση, και γενικά στην χρησιμότητα των εμβολίων, αφού «κάλλιον το προλαμβάνειν ή το θεραπεύειν».

Η εκδήλωση έκλεισε με την θεατρική ομάδα «Τρεις λαλούν», η οποία παρουσίασε τη σύγχρονη κωμωδία «Μοσχαράκι με αγκινάρες και πορτοκάλι», όπου οι καλλιτέχνες Νίκος Βατικιώτης, Κίττυ Μαργαρίτη και Γεωργία Σηκοπέτη ενθουσίασαν το κοινό και έδωσαν ένα ιδιαίτερο χρώμα στη βραδιά.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένουμε την επόμενη εκδήλωση που θα γίνει το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015 με θέμα «Επιδιορθώνοντας τον εγκέφαλο: βλαστικά κύτταρα» από τη Ρεβέκκα Μάτσα (Διευθύντρια Ερευνών του Εργαστηρίου Νευροβιολογίας)του , ενώ όπως πάντα, η εκδήλωση θα πλαισιωθεί από ψυχαγωγικό event, αυτή τη φορά με μουσική βραδιά με γνωστά και αγαπημένα τραγούδια και πρωτότυπες διασκευές από τους Νίκο Βατικιώτη και Νίκο Στάικο

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

κοσμοκρατορίας
». (read more…)