Παρουσίαση του βιβλίου "ΤΟ ΣΠΙΤΙ" του Γιώργου Μητά στη Λιβαδειά (14/10/15)

News » Παρουσίαση του βιβλίου "ΤΟ ΣΠΙΤΙ" του Γιώργου Μητά στη Λιβαδειά (14/10/15)
Posted on 05 Oct 2015 07:52

Ο σύλλογος "ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ" διοργανώνουν τη παρουσίαση του βιβλίου ΤΟ ΣΠΙΤΙ (εκδ. Κίχλη) του Λιβαδείτη συγγραφέα Γιώργου Μητά, την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 7 μμ., στο Media Lab της Βιβλιοθήκς μας.

Το βιβλίο θα παρουσιάσει η εκπαιδευτικός και συγγραφέας
Έλενα Μαρούτσου

1-w.jpg

ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:

Ο Γιώργος Μητάς γεννήθηκε στη Λιβαδειά το 1966. Γιος του Λουκά και της Γιούλας Μητά.
Μεγάλωσε στο Παγκράτι. Σπούδασε Βιολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο (M. Sc.) στην Αλιευτική Βιολογία από το Πανεπιστήμιο του Χαλ (Hull) της Μεγάλης Βρετανίας.

Έχει εργαστεί στο χώρο της έρευνας στον τομέα της βιολογικής ωκεανογραφίας (Εθνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών), καθώς και στη φαρμακευτική βιομηχανία (διεθνείς κλινικές μελέτες). Σήμερα εργάζεται σε ιατρικό τμήμα φαρμακευτικής εταιρείας.

Έχει επίσης ασχοληθεί επαγγελματικά με εναλλακτικές θεραπείες (παραδοσιακό ταϊλανδικό μασάζ). Μοιράζεται την αγάπη του για τη μαύρη μουσική (soul και jazz) παίζοντας περιστασιακά σαν dj.

Το 2011 εξέδωσε τα διηγήματά του "Ιστορίες του Χαλ" (εκδ. Κίχλη), για τα οποία στα ΒΡΑΒΕΙΑ ΔΙΑΒΑΖΩ 2012 απέσπασε το Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Συγγραφέα.
Το 2013 εξέδωσε τη νουβέλα "Το σπίτι" (εκδ. Κίχλη).

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ