ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 2015 - 2016

News » ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 2015 - 2016
Posted on 15 Sep 2015 11:10

Οι Ομάδες Ανάγνωσης-Ψυχολογίας της Βιβλιοθήκης μας ξεκινούν και πάλι, για τέταρτη συνεχή χρονιά, τις συναντήσεις τους από αρχές Οκτωβρίου μέχρι τον Ιούνιο του επομένου έτους, αφού καθιερώθηκαν πια και αγκαλιάστηκαν από το κοινό της Βιβλιοθήκης.

Τα μέλη της Ομάδας συνεπιλέγουν το βιβλίο που θα διαβάσουν, και με αφορμή τα θέματα που θίγονται, το προσεγγίζουν και το ερμηνεύουν από μια διαφορετική σκοπιά, την ψυχολογική. Υπό τον συντονισμό ψυχολόγου, τα μέλη της Ομάδας αναλύουν τα δρώμενα, προσπαθούν να κατανοήσουν και εξηγήσουν τις συμπεριφορές των ηρώων, διεισδύουν στον εσωτερικό κόσμο τους, αλιεύουν τα μύχια συναισθήματά τους, προβάλλοντας τελικά τα προσωπικά τους βιώματα και τις εμπειρίες τους, με απώτερο στόχο την αυτογνωσία τους.

Οι συναντήσεις κάθε τμήματος θα γίνονται μία φορά το μήνα και ημέρα Παρασκευή.
Δηλώσεις και όροι συμμετοχής online εδώ.

%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%94%CE%91%20%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%93%CE%9D%CE%A9%CE%A3%CE%97%CE%A3-%CE%A8%CE%A5%CE%A7%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%91%CE%A3.jpg

Στο online Ημερολόγιό μας μπορείτε να ενημερώνεστε για τις συναντήσεις των Ομάδων αλλά και για όλες τις άλλες προσεχείς προγραμματισμένες δράσεις της Βιβλιοθήκης.

Πληροφορίες για τις Ομάδες Ανάγνωσης-Ψυχολογίας: κ. Λεωνίδας Διαμαντής (τηλ. 22610.89977 – moc.liamg|davilviv#moc.liamg|davilviv)

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Νέα έκδοση του Στάθη Ασημάκη «Σύμμεικτα ΙΙ» posted on 17 May 2022 11:28

1.jpg

Το τελευταίο πόνημα του συντοπίτη συγγραφέα Στάθη Ασημάκη με τίτλο «Σύμμεικτα ΙΙ. (Διαβάζοντας τους άλλους)» κυκλοφόρησε πρόσφατα, διατίθεται δωρεάν κι αρθρώνεται σε 3 μέρη. Προλογίζεται από τον ίδιο τον συγγραφέα ως εξής: (read more…)