Η Εθνική Λυρική Σκηνή στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς (28/5/15)

News » Η Εθνική Λυρική Σκηνή στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς (28/5/15)
Posted on 30 May 2015 19:30

Το μεσημέρι της Πέμπτης 28/5/15 στη ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ η μονωδός της Εθνικής Λυρικής Σκηνή Αθηνά Καστρινάκη και ο πιανίστας Γιάννης Τσανακαλιώτης γνώρισαν στα δεκάδες παιδιά που παρεβρέθηκαν τον πραγματικό κόσμο και τη γοητεία της όπερας, την καθημερινότητα και τη δουλειά των καλλιτεχνών στη σκηνή, τα προβλήματα αλλά και τις μεγάλες χαρές που γνωρίζουν, ιστορίες και παραλειπόμενα αυτού του τόσου υπέροχου αλλά τόσο άγνωστου για πολλούς στη χώρα μας είδος τέχνης.

Η φωνή της Αθηνάς δόνησε την αίθουσα υπό τους ήχους του πιάνου και μας ταξίδεψε έστω και για λίγο σ' αυτόν τον υπέροχο κόσμο, αλλά αρκετό για να γεννηθεί η επιθυμία να το ξαναζήσει κανείς! Απο όσους ήμασταν παρόντες, αυτό το event δε θα το ξεχάσουμε ποτέ, ενώ η όπερα να είναι σίγουρη ότι κέρδισε νέους θαυμαστές! :)

Ευχαριστίες στην ΕΛΣ και ιδιαίτερα τους καλλιτέχνες της Αθηνά και Γιάννη, το Ίδρυμα Στάυρος Νιάρχος, την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, το Future Library, το Τροφώνιο Ωδείο, το Δημοτικό Ωδείο Λιβαδειάς και το Μητροπολιτικό Ωδείο Λιβαδειάς για τη συνεργασία, τον Λουκά Γερούλια για την παραχώρηση του πιάνου, και τους εκπαιδευτικούς του 4ου Δημοτικού Σχολείου που παρότρυναν τα παιδιά να ζήσουν κάτι το τόσο διαφορετικό!

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

«Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας» με τον Γεράσιμο Μωραΐτη (18/01/2018) posted on 15 Jan 2018 09:09

Την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου στις 7.30 μμ στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης, θα είναι μαζί μας ο Μάκης (Γεράσιμος) Μωραΐτης, σκηνοθέτης και πολυγραφότατος συγγραφέας, για τον κινηματογράφο και την φωτογραφία, για να παρουσιάσουμε το βιβλίο του πολύ μεγάλου Αμερικανού φωτογράφου Έντουαρντ Γουέστον «Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας». (read more…)