Έκθεση Φωτογραφίας "ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ" (6-11/6/15)

News » Έκθεση Φωτογραφίας "ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ" (6-11/6/15)
Posted on 30 May 2015 11:34

Έτσι κι αλλιώς οι φωτογραφίες είναι «στιγμές». Ο όρος «Καθημερινές Στιγμές» ουσιαστικά προσδιορίζει την ίδια την καθημερινότητα.

Αποφασίσαμε, λοιπόν, να «φωτογραφήσουμε» την καθημερινότητα έτσι γενικά αλλά όχι αόριστα.

afissa-stigmes-web.jpg

Για τις Ομάδες Φωτογραφίας, που για δεύτερη χρονιά λειτουργούν στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, η έννοια της καθημερινότητας έχει πολλούς και διαφορετικούς προσδιορισμούς και σημασίες, πχ.:

  • Η καθημερινότητα του καθένα μας, προφανώς διαφορετική από την καθημερινότητα των άλλων, αποτελείται από όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που την κάνουν να μοιάζει πολυποίκιλη και «πολύχρωμη». Αυτό ακριβώς είναι το «περιεχόμενο και ο συμβολισμός της αφίσας − πρόσκλησης.
  • Η καθημερινότητα του καθένα μας είναι μέρος της καθημερινότητας κάποιων άλλων, και ταυτόχρονα η δική μας καθημερινότητα περιλαμβάνει και την καθημερινότητα κάποιων άλλων
  • Με τον όρο καθημερινό − καθημερινότητα οι ποιο πολλοί «βαφτίζουν» πράγματα, διαδικασίες, καταστάσεις, ακόμα και σχέσεις(!), που επειδή επαναλαμβάνονται στο τέλος «ξεχνιέται» η αξία τους και καταλήγουν να θεωρούνται ασήμαντα. Βέβαια το ασήμαντο ότι και να το κάνεις ασήμαντο θα μείνει. Όμως αυτό που, λόγω της καθημερινότητας, «εξέπεσε» της αξίας του, αξίζει να προσπαθήσουμε, φωτογραφίζοντας το, να αποκαταστήσουμε την αξία του.

Έτσι λοιπόν η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, και ο σύλλογος Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς διοργανώνουν Έκθεση Φωτογραφίας των ομάδων των Βιωματικών Σεμιναρίων που πραγματοποιήθηκαν το διάστημα Οκτώβριος 2014 − Μάιος 2015.

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο ισόγειο του Νερόμυλου το διάστημα:

  • **Σάββατο 6 Ιουνίου − Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015, ανοικτά καθημερινά 6-9 μμ.
  • Κυριακή ανοικτά 10 πμ−2 μμ. & 6-9 μμ.

Εγκαίνια Σάββατο 6 Ιουνίου και ώρα 7 μμ. στο «Συνεδριακό Κέντρο Χρήστος Παλαιολόγος»**

αξιολόγηση: +1+x

Latest Blog: