Η Εθνική Λυρική Σκηνή συναντά τους μαθητές στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς!

News » Η Εθνική Λυρική Σκηνή συναντά τους μαθητές στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς!
Posted on 25 May 2015 11:26

Με αφορμή τη δράση “Ταξίδι προς το ΚΠΙΣΝ” και στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων γνωριμίας με την όπερα, η Εθνική Λυρική Σκηνή θα πραγματοποιήσει μια μοναδική εκδήλωση στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς την προσεχή Πέμπτη 28/5/2015, το μεσημέρι στις 12:00-13:00, με στόχο να φέρει τα παιδιά με τη λυρική τέχνη.

Συγκεκριμένα η μονωδός της ΕΛΣ Αθηνά Καστρινάκη με συνοδεία πιάνου από τον μουσικό Γιάννη Τσανακαλιώτη , θα παρουσιάσει στους μαθητές (10-12 ετών) των Ωδείων και των Δημοτικών Σχολείων της πόλης της Λιβαδειάς μια ωριαία εισαγωγή στην τέχνη της όπερας. Δείχνοντας στην πράξη στους μαθητές τις απεριόριστες δυνατότητες που προκύπτουν απ’ τη συνάντηση μουσικής και θεάτρου, ευελπιστούν να ανατραπούν μέσα τους τα αρνητικά στερεότυπα για την όπερα και να αντικατασταθούν από μια γνήσια επιθυμία για περαιτέρω γνωριμία με την λυρική τέχνη.

rating: 0+x

Latest Blog:

ΠΡΟΣ - ΦΥΓΕΣ στην ΠΟΙΗΣΗ (29/3/17) posted on 27 Mar 2017 12:10

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, Ο Δήμος Λεβαδέων, ο Σύλλογος Ελικωνίων, το 1ο Λύκειο Λιβαδειάς και το Δίκτυο Αλληλεγγύης Λιβαδειάς για τους πρόσφυγες, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21 Μαρτίου) διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο: (read more…)