Η Εθνική Λυρική Σκηνή συναντά τους μαθητές στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς!

News » Η Εθνική Λυρική Σκηνή συναντά τους μαθητές στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς!
Posted on 25 May 2015 11:26

Με αφορμή τη δράση “Ταξίδι προς το ΚΠΙΣΝ” και στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων γνωριμίας με την όπερα, η Εθνική Λυρική Σκηνή θα πραγματοποιήσει μια μοναδική εκδήλωση στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς την προσεχή Πέμπτη 28/5/2015, το μεσημέρι στις 12:00-13:00, με στόχο να φέρει τα παιδιά με τη λυρική τέχνη.

Συγκεκριμένα η μονωδός της ΕΛΣ Αθηνά Καστρινάκη με συνοδεία πιάνου από τον μουσικό Γιάννη Τσανακαλιώτη , θα παρουσιάσει στους μαθητές (10-12 ετών) των Ωδείων και των Δημοτικών Σχολείων της πόλης της Λιβαδειάς μια ωριαία εισαγωγή στην τέχνη της όπερας. Δείχνοντας στην πράξη στους μαθητές τις απεριόριστες δυνατότητες που προκύπτουν απ’ τη συνάντηση μουσικής και θεάτρου, ευελπιστούν να ανατραπούν μέσα τους τα αρνητικά στερεότυπα για την όπερα και να αντικατασταθούν από μια γνήσια επιθυμία για περαιτέρω γνωριμία με την λυρική τέχνη.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ: Αφιέρωμα στον James Joyce (28/04/2017) posted on 26 Apr 2017 06:19

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στον Ιρλανδό συγγραφέα James Joyce. (read more…)