"Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ" (15 και 18/5/15)

News » "Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ" (15 και 18/5/15)
Posted on 20 May 2015 12:53

Εμπνεόμενη η αρχιτέκτονας Μάρω Ρόδη από τα καταπληκτικά βιβλία, «Ουρανοξύστες» του Germano Zullo, «Ο μικρός Φρανκ αρχιτέκτονας» του Frank Viva, «Ο μικρός αρχιτέκτονας και η στρουθοκάμηλος Ρωξάνη» του Χρήστου Μπουλώτη κ.ά., καθώς και τις λέξεις κλειδιά Συλλογή – Φως – Υλικά – Θέα – Κλίμακα – Μαγεία – Πέρασμα του εκπαιδευτικού παιχνιδιού «Συλλέγω εμπειρίες», πραγματοποίησε, στις 15 και Μαΐου στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, το εργαστήριο «Ο μικρός ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ», όπου μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς δημιούργησαν το δικό τους κτίριο με ανακυκλώσιμα υλικά σε χαρτί (2D) και χαρτόνι (3D), και γνώρισαν κατασκευές άλλων μεγάλων αρχιτεκτόνων όπως του Renzo Piano, που σχεδίασε το Κέντρο Πολιτισμού "Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος" στο Δέλτα Φαλήρου.

rating: 0+x

Add a New Comment

Latest Blog:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ""Αναζητώντας ελπίδα" της Βασιλικής Αλαφογιάννη (11/11/2018) posted on 08 Nov 2018 13:34

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, η Εστία Μητέρας Λιβαδειάς και οι Εκδόσεις Φίλντισι παρουσιάζουν το βιβλίο της Βασιλικής Αλαφογιάνη «Αναζητώντας ελπίδα-Οδοιπορικό στα Ιεροσόλυμα και το όρος Σινά» στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Εστίας Μητέρας (Φούλας Νικολάου & Ιερολοχιτών) την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018 στις 6.30 μμ. (read more…)