"Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ" (15 και 18/5/15)

News » "Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ" (15 και 18/5/15)
Posted on 20 May 2015 12:53

Εμπνεόμενη η αρχιτέκτονας Μάρω Ρόδη από τα καταπληκτικά βιβλία, «Ουρανοξύστες» του Germano Zullo, «Ο μικρός Φρανκ αρχιτέκτονας» του Frank Viva, «Ο μικρός αρχιτέκτονας και η στρουθοκάμηλος Ρωξάνη» του Χρήστου Μπουλώτη κ.ά., καθώς και τις λέξεις κλειδιά Συλλογή – Φως – Υλικά – Θέα – Κλίμακα – Μαγεία – Πέρασμα του εκπαιδευτικού παιχνιδιού «Συλλέγω εμπειρίες», πραγματοποίησε, στις 15 και Μαΐου στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, το εργαστήριο «Ο μικρός ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ», όπου μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς δημιούργησαν το δικό τους κτίριο με ανακυκλώσιμα υλικά σε χαρτί (2D) και χαρτόνι (3D), και γνώρισαν κατασκευές άλλων μεγάλων αρχιτεκτόνων όπως του Renzo Piano, που σχεδίασε το Κέντρο Πολιτισμού "Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος" στο Δέλτα Φαλήρου.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΛΟ (4/5/18) posted on 03 May 2018 09:48

%CE%A4%CE%9F%20%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%99%CE%93%CE%9C%CE%91%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%A3%CE%A6%CE%99%CE%93%CE%93%CE%91%CE%A3.jpg

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας οργανώνει συνάντηση του Λιβαδείτη συγγραφέα Κώστα Πούλου με τους μαθητές της Ε’ τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018 στις 11.00 πμ.

Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει με διαδραστικό τρόπο το βιβλίο του «Το αίνιγμα της σφίγγας» και θα συζητήσει με τα παιδιά.

-- (read more…)