ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: Πειραματίζομαι και ανακαλύπτω…τον ηλεκτρομαγνητισμό!!! (30/3/2015)

News » ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: Πειραματίζομαι και ανακαλύπτω…τον ηλεκτρομαγνητισμό!!! (30/3/2015)
Posted on 01 Apr 2015 12:18

Το βιωματικό εργαστήριο «Πειραματίζομαι και ανακαλύπτω…τον ηλεκτρομαγνητισμό!!!»» παρακολούθησαν σήμερα Δευτέρα 30/03/15 οι μαθητές των τμημάτων ΣΤ’1 & ΣΤ’2 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς.

Τα παιδιά έγιναν σήμερα μικροί επιστήμονες και μέσα από τις θεμελιώδεις αρχές της Φυσικής (παρατηρώ, υποθέτω, πειραματίζομαι και καταλήγω σε συμπεράσματα) κατανόησαν τι είναι η δύναμη Laplace και πώς εφαρμόζεται στη δημιουργία ενός ηλεκτρικού κινητήρα. Μέσω απλών πειραμάτων και φύλλων εργασίας ανακάλυψαν τι σημαίνει ανοικτό & κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα, τι είναι το μαγνητικό πεδίο και τελικά συνδυάζοντάς τα, κατασκεύασαν τα ίδια ένα μικρό ηλεκτρικό κινητήρα.

Ευχαριστούμε πολύ τη Φυσικό κ. Τσιλιάκου Ιφιγένεια, καθηγήτρια του 1ου Γυμνασίου Λιβαδειάς και τις εθελόντριες Παπαϊωάννου Μελίνα και Σταμάτη Χρύσα, για την πολύτιμη βοήθειά τους στην πραγματοποίηση της δράσης.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Κινηματογράφος για εφήβους posted on 19 Oct 2017 10:42

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και το 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς διοργανώνουν προβολές για τους μαθητές του Σχολείου σε συνεργασία με την κινηματογραφική δράση «Petit Plan: Χτίζοντας γέφυρες». (read more…)