ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: Πειραματίζομαι και ανακαλύπτω…τον ηλεκτρομαγνητισμό!!! (30/3/2015)

News » ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: Πειραματίζομαι και ανακαλύπτω…τον ηλεκτρομαγνητισμό!!! (30/3/2015)
Posted on 01 Apr 2015 12:18

Το βιωματικό εργαστήριο «Πειραματίζομαι και ανακαλύπτω…τον ηλεκτρομαγνητισμό!!!»» παρακολούθησαν σήμερα Δευτέρα 30/03/15 οι μαθητές των τμημάτων ΣΤ’1 & ΣΤ’2 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς.

Τα παιδιά έγιναν σήμερα μικροί επιστήμονες και μέσα από τις θεμελιώδεις αρχές της Φυσικής (παρατηρώ, υποθέτω, πειραματίζομαι και καταλήγω σε συμπεράσματα) κατανόησαν τι είναι η δύναμη Laplace και πώς εφαρμόζεται στη δημιουργία ενός ηλεκτρικού κινητήρα. Μέσω απλών πειραμάτων και φύλλων εργασίας ανακάλυψαν τι σημαίνει ανοικτό & κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα, τι είναι το μαγνητικό πεδίο και τελικά συνδυάζοντάς τα, κατασκεύασαν τα ίδια ένα μικρό ηλεκτρικό κινητήρα.

Ευχαριστούμε πολύ τη Φυσικό κ. Τσιλιάκου Ιφιγένεια, καθηγήτρια του 1ου Γυμνασίου Λιβαδειάς και τις εθελόντριες Παπαϊωάννου Μελίνα και Σταμάτη Χρύσα, για την πολύτιμη βοήθειά τους στην πραγματοποίηση της δράσης.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Μια διάλεξη για τον Ηρακλή (βίντεο) posted on 16 Jun 2017 07:45

Διάλεξη του κ. Ηλία Μαριολάκου, ομότιμου Καθηγητή Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση». (read more…)