ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ με την Ιουλίτα Ηλιοπούλου

News » ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ με την Ιουλίτα Ηλιοπούλου
Posted on 28 Mar 2015 15:02

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

W_afissa-2-APRILIOU-2015.jpg

Σε όλες τις χώρες τα παιδιά, οι συγγραφείς, οι εικονογράφοι, οι μεταφραστές, οι βιβλιοθηκάριοι, οι εκδότες και οι εκπαιδευτικοί γιορτάζουν την παγκόσμια αυτή ημέρα με διάφορες εκδηλώσεις σε σχολεία, Βιβλιοθήκες, βιβλιοπωλεία, πλατείες και άλλους χώρους, δείχνοντας έτσι την αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τα βιβλία και το διάβασμα.
Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς γιορτάζει και φέτος αυτή την παγκόσμια ημέρα φιλοξενώντας τη συγγραφέα Ιουλίτα Ηλιοπούλου. Η συγγραφέας την Πέμπτη 2 Απριλίου θα αφηγηθεί θεατρικά ιστορίες της σε παιδιά του 10ου και 13ου Νηπιαγωγείου Λιβαδειάς και σε μαθητές της Α’ τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς.

Η θεατρική αφήγηση που στοχεύει – εκτός των άλλων - και στην ταυτόχρονη εξοικείωση των παιδιών με την ποιητική φόρμα συνδυάζεται με προβολές εικόνων καθώς και με ήχους μικρών οργάνων – σείστρα, καλαμόφωνα, μικρά κρουστά - ενώ αβίαστα ο πεζός λόγος μεταβάλλεται σε έμμετρο.

Λίγα λόγια τη συγγραφέα ΙΟΥΛΙΤΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

//Η Ιουλίτα Ηλιοπούλου σπούδασε βυζαντινή και νεοελληνική φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και θέατρο στη Δραματική σχολή του Ωδείου Αθηνών. Έχουν εκδοθεί έξι ποιητικά της βιβλία από τις εκδόσεις Ύψιλον: Καλούς Ενιαυτούς Μάρκο, Δίγαμμα, Ευχήν Οδυσσεί, Από το Ένα στο Δύο, 11 τόποι για 1 καλοκαίρι, Το σπίτι, καθώς και τα παραμύθια Τι Ζητάει ο Ζήνων; (Κρατικό βραβείο 2005, και μουσικό παραμύθι σε σύνθεση Άλκη Μπαλτά), Η Πράσινη Σκουφίτσα και Άλλο και τούτο! Έχει, επίσης, δημοσιεύσει το δοκίμιο «Η Κούκλα» (Ίκαρος 2008) ,μία συλλογή δοκιμίων για την ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη με τον τίτλο «Αναζητώντας τη Δέκατη Τέταρτη Ομορφιά» (2014,Ύψιλον/βιβλία) και τη μετάφραση στο έργο του Π.Μπ. Σέλλεϋ Υπεράσπιση της Ποίησης.

Έγραψε τα ποιητικά κείμενα στα μουσικά έργα του Γιώργου Κουρουπού Το καράβι του Έλατου και Ιοκάστη, καθώς και στίχους για τραγούδια του ιδίου και των συνθετών Π. Περάκη, Σ. Γυφτάκη, Τ. Ζωγράφου.//

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog: