Η ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ…

News » Η ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ…
Posted on 13 Mar 2015 20:30

Η ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ…
21 ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ

Πάνω στον στίχο που θα γράψω ακροβατώ
Πάνω στον στίχο που ’χω γράψει ισορροπώ∙
Ένα κλαδί γερό είναι το ποίημα
Που δένω πότε πότε εκεί την κούνια μου
Να αιωρούμαι πάνω από το μαύρο.

Αντώνης Φωστιέρης

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο Δήμος Λεβαδέων, η Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν.Βοιωτίας, ο Σύλλογος «Φίλοι Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» και οι Εκδόσεις Καστανιώτη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης διοργανώνουν μια σειρά δράσεων αφιερωμένων στην ποίηση.

  • Την Τετάρτη 18 Μαρτίου στις 7 μμ. στο Media Lab της Βιβλιοθήκης (Κάδμου & Δαιδάλου) ο ποιητής ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΩΣΤΙΕΡΗΣ θα συναντηθεί με τους φίλους της ποίησης και θα αναπτύξει το θέμα «Η Ποίηση: ρυθμικά σκεπτόμενο αίσθημα».
  • Την Πέμπτη 19 Μαρτίου ο ποιητής ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΩΣΤΙΕΡΗΣ θα συζητήσει με μαθητές του 1ου και 2ου Λυκείου Λιβαδειάς.
  • Από Δευτέρα 16 μέχρι Σάββατο 21 Μαρτίου καθημερινά στις 10.45 πμ. θα μεταδίδονται από τον ραδιοφωνικό Σταθμό ΣΕΙΡΙΟΣ FM 95,8 δεκάλεπτα αφιερώματα στην ποίηση με πρωτοβουλία των μελών της Ομάδας Ανάγνωσης Λογοτεχνίας της Βιβλιοθήκης.
  • Τέλος, ποιήματα Ελλήνων δημιουργών θα πλημμυρίσουν την πόλη, γιατί «Η ποίηση δεν ανήκει σ' αυτούς που τη γράφουν, αλλά σε εκείνους που την έχουν ανάγκη» (Π. Νερούντα).
FOSTIERIS%20AFISA_HIGH.jpg

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΕΚΔΡΟΜΗ-ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (8/9/2018) posted on 09 Aug 2018 11:26

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκης Λεβαδείας με την υποστήριξη του συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", διοργανώνει με αφορμή τη λήξη της Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας για τους μικρούς και μεγάλους* φίλους της εκδρομή - επίσκεψη στο Μουσείο Παιχνιδιών. (read more…)