ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ - Γ' Φάση" (6/3/15)

News » ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ - Γ' Φάση" (6/3/15)
Posted on 06 Mar 2015 11:27

Ολοκληρώθηκε σήμερα 06/03/15 η Γ’ φάση της βιωματικής εκπαιδευτικής δράσης «Εργαστήρι Ρομποτικής» στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος της Βιβλιοθήκης ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015.

Σήμερα, οι μαθητές της Α’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Λιβαδειάς δημιούργησαν ένα spinner bot… σε δύο φάσεις. Αρχικά, αφού χωρίστηκαν σε ομάδες, τα παιδιά, με τη βοήθεια του εμψυχωτή Σωτήρη Σιαμανδούρα και μαθητών του ΕΠΑΛ Λιβαδειάς, συναρμολόγησαν τα δεκάδες μικρά κομματάκια για να κατασκευάσουν το ρομπότ, ένα μικρό όχημα που περιστρέφεται και αλλάζει κατεύθυνση όταν βρει μπροστά του εμπόδιο. Στη συνέχεια το προγραμμάτισαν να εκτελεί εντολές.

Πολλές ευχαριστίες στον Σωτήρη Σιαμανδούρα, την εθελόντρια εκπαιδευτικό Χρύσα Σταμάτη, καθώς και στους μαθητές της Β’ τάξης Ηλεκτρονικών του ΕΠΑΛ Λιβαδειάς που συνέβαλαν καθοριστικά με την εθελοντική τους προσφορά στην επιτυχή έκβαση του εργαστηρίου, τους: Χρήστο Αναστασίου, Χρήστο Ανταλόπουλο, Γιάννη Γιώγο, Κώστα Δούκα, Λάμπρο Κοντογιάννη, Γιώργο Κοσκινά, Βασίλη Λοϊζίδη και Γιάννη Μπέσσα.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ