ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: "Προγραμματίζω και διασκεδάζω!" (3/5/15)

News » ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: "Προγραμματίζω και διασκεδάζω!" (3/5/15)
Posted on 05 Mar 2015 17:49

Το βιωματικό εργαστήριο "Προγραμματίζω και διασκεδάζω!" παρακολούθησαν σήμερα, Πέμπτη 5/3/2015, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 7ου καθώς και οι μαθητές της Ε’ & ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς.

Οι μικροί μας φίλοι γνώρισαν το φιλικό προγραμματιστικό περιβάλλον “Scratch”, το οποίο αποτελεί εφαρμογή του ΜΙΤ με εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, και έγιναν και οι ίδιοι προγραμματιστές κατασκευάζοντας το δικό τους παιχνίδι, ένα μικρό ενυδρείο. Διάλεξαν τους ήρωές τους, τους έδωσαν κίνηση, γλώσσα και ήχους και διασκέδασαν πειραματιζόμενοι με τις εντολές, ανάλογα με τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.

Στόχος ήταν, τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και να κατανοήσουν πως οι επιλογές είναι ανεξάντλητες και έχουν να κάνουν με τις επιλογές, την ικανότητα και την προσωπικότητα του χρήστη.

Ευχαριστούμε θερμά τις εμψυχώτριες, κα Κοντογιάννη Γιούλη και κα Αθανασίου Βούλα, ΠΕ 19, Υπεύθυνες Εργαστηρίου Πληροφορικής του Εργαστηριακού Κέντρου Λιβαδειάς για την πολύτιμη βοήθειά τους στην πραγματοποίηση της δράσης.

rating: 0+x

Latest Blog:

Αναζητώντας τα αποστραγγιστικά έργα των Μινύων στην Κωπαΐδα posted on 21 Mar 2017 12:46

Μία πρωτότυπη εκδρομή προγραμματίζουν τα μέλη του Μυθολογικού Εργαστηρίου Ενηλίκων της Βιβλιοθήκης μας!

Αναζητώντας τα αποστραγγιστικά έργα των Μινύων στην Κωπαΐδα: Ορχομενός - Κάστρο Γλα - Νέο Κόκκινο - Λάρυμνα
Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

1-%20%CE%9C%CE%A5%CE%98%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%9F%20%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%20%CE%95%CE%9D%CE%97%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.png

[[=]]
Συντονίστρια του εργαστηρίου η εκπαιδευτικός Βασιλική Νιαβή
Πληροφορίες στο τηλ. 22610.89977 (κ. Λεων. Διαμαντής) (read more…)