2013: Για το πρόγραμμα "Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη" στο 2ο Unconference του Future Library

News » 2013: Για το πρόγραμμα "Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη" στο 2ο Unconference του Future Library
Posted on 12 Jan 2014 08:48

Στο πλαίσο του 2ου Unconference του Future Library που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη στις 9 και 10 Δεκεμβρίου 2013, η υπάλληλος της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, εμπνέυστρια και υπεύθυνη για το πρόγραμμα "Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη" Κατερίνα Κεράστα παρουσίασε την εμπειρία και τα συμπεράσματα από την πιλοτική φάση του project.

Τίτλος της ομιλίας ήταν "Job Search ΜΕ τις βιβλιοθήκες: από την απογοήτευση στην ελπίδα κι από την ελπίδα στο αυτονόητο", και βασική της σκεπτικό ήταν:

"Αν θεωρήσουμε ότι κάποιοι μας “ευχήθηκαν” να ζήσουμε σε ενδιαφέρουσα εποχή, σίγουρα το πέτυχαν. Τι θα “γεννήσει” όμως αυτή η εποχή εξαρτάται από μας. Για να μετατρέψουμε την απογοήτευση και το σοκ της ανεργίας σε ελπίδα και γενεσιουργό πράξη για το αυτονόητο, την εργασία. Και οι Βιβλιοθήκες είναι εδώ, ακριβώς γι’ αυτό: για τη γνώση και την οργανωμένη πληροφορία, κόντρα στο χάος, την άγνοια, την απελπισία."

Σχετικές συνδέσεις
http://2013.futurelibrary.gr/?speakers=katerina-kerasta
http://jobsearch.futurelibrary.gr/

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΛΟ (4/5/18) posted on 03 May 2018 09:48

%CE%A4%CE%9F%20%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%99%CE%93%CE%9C%CE%91%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%A3%CE%A6%CE%99%CE%93%CE%93%CE%91%CE%A3.jpg

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας οργανώνει συνάντηση του Λιβαδείτη συγγραφέα Κώστα Πούλου με τους μαθητές της Ε’ τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018 στις 11.00 πμ.

Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει με διαδραστικό τρόπο το βιβλίο του «Το αίνιγμα της σφίγγας» και θα συζητήσει με τα παιδιά.

-- (read more…)