ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: "ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" (3/3/2015)

News » ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: "ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" (3/3/2015)
Posted on 03 Mar 2015 13:11

Το βιωματικό εργαστήρι "Στ’ αχνάρια της Δημοκρατίας" παρακολούθησαν σήμερα, Τρίτη 3 Μαρτίου 2015, οι μαθητές της Α’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς, στο πλαίσιο υλοποίησης του χειμερινού εκπαιδευτικού πορογράμματος της Βιβλιοθήκης μας "ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015".

Με την καθοδήγηση της Νηπιαγωγού και Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου Ορχομενού Ευφροσύνης Σπυροπούλου, τα παιδιά έπαιξαν παιχνίδια ρόλων, ζωγράφισαν, τραγούδησαν και ήρθαν σε επαφή με τις έννοιες της δημοκρατίας, της δικαιοσύνης, των δικαιωμάτων αλλά και των υποχρεώσεων.

Στόχος της δράσης ήταν η ανάπτυξη της κοινωνικής ταυτότητας και της οικοδόμησης της μελλοντικής ταυτότητας του πολίτη καθώς και η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και αποδοχής της ετερότητας.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Σπυροπούλου Ευφροσύνη, καθώς και την εθελόντρια εκπαιδευτικό Χρύσα Σταμάτη, για την πολύτιμη βοήθεια στην πραγματοποίηση του εργαστηρίου.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Αφιέρωμα στον συγγραφέα Γιώργο Μανιάτη (16/2/2019) posted on 16 Feb 2019 07:48

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο σύλλογος «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» και ο Όμιλος Φίλων Παναγιώτη Στάμου διοργανώνουν εκδήλωση-αφιέρωμα στον συγγραφέα Γιώργο Μανιάτη, με αφορμή την επανέκδοση των έργων από τις εκδόσεις"Στιγμή". (read more…)