ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: Πειράματα με τον Ηλεκτρομαγνητισμό (11/2/15)

News » ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: Πειράματα με τον Ηλεκτρομαγνητισμό (11/2/15)
Posted on 11 Feb 2015 14:13

ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015
Το βιωματικό εργαστήριο «Πειραματίζομαι και ανακαλύπτω…τον ηλεκτρομαγνητισμό!!!»» παρακολούθησαν σήμερα Τετάρτη 11/02/15 οι μαθητές των τμημάτων ΣΤ’1 & ΣΤ’2 του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς.

Τα παιδιά έγιναν σήμερα μικροί επιστήμονες και μέσα από τις θεμελιώδεις αρχές της Φυσικής (παρατηρώ, υποθέτω, πειραματίζομαι και καταλήγω σε συμπεράσματα) κατανόησαν τι είναι η δύναμη Laplace και πώς εφαρμόζεται στη δημιουργία ενός ηλεκτρικού κινητήρα. Μέσω απλών πειραμάτων και φύλλων εργασίας ανακάλυψαν τι σημαίνει ανοικτό & κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα, τι είναι το μαγνητικό πεδίο και τελικά συνδυάζοντάς τα, κατασκεύασαν τα ίδια ένα μικρό ηλεκτρικό κινητήρα.

Ευχαριστούμε πολύ τη Φυσικό Τσιλιάκου Ιφιγένεια, καθηγήτρια του 1ου Γυμνασίου Λιβαδειάς, την Ηλεκτρολόγο Μηχανικό Παπαϊωάννου Μελίνα και την εθελόντρια Δασκάλα Σταμάτη Χρύσα για την πολύτιμη βοήθειά τους στην πραγματοποίηση της δράσης.

αξιολόγηση: +1+x

Latest Blog:

Δωρεάν Βιωματικό σεμινάριο «Εισαγωγή στη Φωτογραφία» 2017-2018 posted on 25 Sep 2017 12:54

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, και ο σύλλογος Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς ανακοινώνουν τη διοργάνωση Βιωματικού σεμιναρίου με τον τίτλο (read more…)