Βιβλιοπροτάσεις: "Μετά την απόλυση" | Jim Kokoris

News » Βιβλιοπροτάσεις: "Μετά την απόλυση" | Jim Kokoris
Posted on 09 Feb 2015 12:20
Jim Kokoris:| "Mετά την απόλυση"

Ο σύγχρονος Αμερικάνος Τσάρλι Μπέικερ, εργασιομανής, τελειομανής, καθόλα επιτυχημένος διαφημιστής και, παρόλα αυτά, πολύ τακτικά σε κρίση πανικού νομίζει ότι διάγει βίον ευτυχή και ασφαλή…!!! Μέχρι που καλείται να αντιμετωπίσει μία σκληρή πραγματικότητα που μέχρι τώρα θεωρούσε ότι αφορούσε άλλους, την απόλυση και συνακόλουθα την οδυνηρή ματαίωση του "επιτυχημένου" εαυτού του.

apolysi.jpg

Μετά τον πρώτο αιφνιδιασμό θα ανακαλύψει έντρομος ότι κινδυνεύει και από άλλες παράπλευρες απώλειες, καθόλου υλικές και οικονομικές, όπως της ιδιαίτερα όμορφης και αφοσιωμένης συζύγου του και του χαρισματικού έφηβου γιου του, του οποίου το μεγάλωμα "έχασε"! Το πιο οδυνηρό πλήγμα όμως για αυτόν θα είναι η συνειδητοποίηση ότι ο μοναδικός υπεύθυνος αυτής της επιφανειακής και ρευστής ζωής του είναι ο …ίδιος!

Η αμετάκλητη απόλυση και ό,τι αυτή φέρει όπως τη διάψευση των αξιών του, την κατάρρευση του εσωτερικού του κόσμου αλλά και την ύπαρξη, για πρώτη φορά στη ζωή του, ελεύθερου χρόνου που του δίνει την ευκαιρία για ενδοσκόπηση, για επαναπροσδιορισμό των στόχων και των προτεραιοτήτων, για αναλογισμό του λάθους, θα του προσφέρει ένα μοναχικό αλλά εποικοδομητικό ταξίδι προς την αυτογνωσία και την κατάκτηση της εσωτερικής γαλήνης.

Ο ήρωάς μας θα βγει από τον εγωιστικό και μικρόψυχο "εαυτούλη" του και θα γίνει ανθρώπινος. Περνώντας όλη του τη μέρα στα στενόχωρα γραφεία μιας εταιρείας ευρέσεως εργασίας μαζί με μία ομάδα εξίσου απελπισμένων απολυθέντων θα ανακαλύψει ότι υπάρχουν άνθρωποι με πολύ πιο βασανιστικά και άλυτα προβλήματα από τα δικά του και αυτό θα του δώσει την ευκαιρία από είρων που ήταν να μετεξελιχθεί σε συμπονετικό συνοδοιπόρο.

Θα διαπιστώσει ότι όλοι όσοι θεωρούσε φίλους τον εγκαταλείπουν,θα αποδεχθεί το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί για τα "τείχη αφιλίας" που περίτεχνα τον έχουν εγκλωβίσει, θα αναζητήσει και θα αξιολογήσει τις σημαντικές οικογενειακές στιγμές που προσπεράστηκαν χωρίς την παρουσία του και θα διεκδικήσει εκ νέου και με νέους όρους την ευτυχία του….!!!!

Από την όλη περιπέτειά του θα βγει σοφότερος, ωριμότερος και αναμφίβολα ωφελημένος. Το τέλος ανατρεπτικό, απρόβλεπτο με τον ήρωα να πετάει τις παρωπίδες του και τις φιλοδοξίες του παρελθόντος στα "σκουπίδια" και να ανακτά την χαμένη του τόλμη και γνησιότητα.

Βιβλίο δηκτικό, αληθινό, με χιούμορ σαρδόνιο, ευχάριστο στη ροή, ωφέλιμα διδακτικό και ενθαρρυντικό για τον άνεργο αναγνώστη, ρεαλιστικό, χωρίς στόμφο και εξιδανικευμένες καταστάσεις θα επαληθεύσει περίτρανα το "ουδέν κακόν αμιγές καλού"!

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "το Μήλο", το διαθέτει η Βιβλιοθήκη μας και θα είναι χαρά μας να ανακαλύψετε μόνοι σας το απροσδόκητο τέλος του!

Σας περιμένουμε!!!

by Ιωάννα Ζωγράφου, φιλόλογος

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

κοσμοκρατορίας
». (read more…)