ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

News » ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!
Posted on 22 Jan 2015 11:20

Η Bιβλιοθήκη μας ξεκινά και φέτος τη λειτουργία της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης με τη δημιουργία ομάδας για παιδιά Δημοτικού Σχολείου με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Βασιλική Νιαβή.

Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με το εξωσχολικό βιβλίο, να γίνουν αναγνώστες ώστε μεγαλώνοντας να επιζητούν τη συντροφιά του από δική τους επιλογή και ανάγκη, γιατί «…τα βιβλία είναι τα μαγικά μας μάτια. Μας δίνουν γνώση και πληροφορίες και μας οδηγούν μέσ’ από τα δύσκολα και δύσβατα μονοπάτια της ζωής…» (Manorama Jafa, Ινδία).

pla.gif

Στην ομάδα θα συμμετέχουν παιδιά της Β΄ τάξης Δημοτικού. Οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται μια φορά το μήνα. Θα διαβάζονται βιβλία κατάλληλα για την ηλικία τους και θα τα επεξεργάζονται με ποικίλους τρόπους, όπως δραματοποίηση, εικαστική έκφραση αλλά και. εκφράζοντας τα συναισθήματά τους και τις εμπειρίες τους.

Πρώτη συνάντηση: Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2014, 6 μμ.

Δηλώσεις συμμετοχής: στα τηλ. 2261089970 ή 2261081340.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2018 posted on 13 Jun 2018 06:15

«Αγαπημένα Δεδομένα: παρατηρώ και μετρώ τον κόσμο» είναι το θέμα της Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2018, στην οποία συμμετέχουν 148 μέλη του Δικτύου Ελληνικών Βιβλιοθηκών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. (read more…)