ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

News » ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!
Posted on 22 Jan 2015 11:20

Η Bιβλιοθήκη μας ξεκινά και φέτος τη λειτουργία της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης με τη δημιουργία ομάδας για παιδιά Δημοτικού Σχολείου με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Βασιλική Νιαβή.

Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με το εξωσχολικό βιβλίο, να γίνουν αναγνώστες ώστε μεγαλώνοντας να επιζητούν τη συντροφιά του από δική τους επιλογή και ανάγκη, γιατί «…τα βιβλία είναι τα μαγικά μας μάτια. Μας δίνουν γνώση και πληροφορίες και μας οδηγούν μέσ’ από τα δύσκολα και δύσβατα μονοπάτια της ζωής…» (Manorama Jafa, Ινδία).

pla.gif

Στην ομάδα θα συμμετέχουν παιδιά της Β΄ τάξης Δημοτικού. Οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται μια φορά το μήνα. Θα διαβάζονται βιβλία κατάλληλα για την ηλικία τους και θα τα επεξεργάζονται με ποικίλους τρόπους, όπως δραματοποίηση, εικαστική έκφραση αλλά και. εκφράζοντας τα συναισθήματά τους και τις εμπειρίες τους.

Πρώτη συνάντηση: Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2014, 6 μμ.

Δηλώσεις συμμετοχής: στα τηλ. 2261089970 ή 2261081340.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΕΚΔΡΟΜΗ-ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (8/9/2018) posted on 09 Aug 2018 11:26

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκης Λεβαδείας με την υποστήριξη του συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", διοργανώνει με αφορμή τη λήξη της Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας για τους μικρούς και μεγάλους* φίλους της εκδρομή - επίσκεψη στο Μουσείο Παιχνιδιών. (read more…)