ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: Ο μικρός κηπουρός (15/1/15)

News » ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: Ο μικρός κηπουρός (15/1/15)
Posted on 16 Jan 2015 12:36

Το βιωματικό εργαστήρι «Ο μικρός κηπουρός» παρακολούθησαν οι μαθητές του 1ου τμήματος της Ε’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς στις 15/1/15.

Τα παιδιά, έμαθαν βασικά πράγματα για τη διαδικασία κομποστοποίησης και την καλλιέργεια εποχικών λαχανικών, ανακάλυψαν τί είναι υπόστρωμα ριζοβολίας με χρήση συμπιεσμένης τύρφης (JIFFY 7) και, με μεγάλο ενθουσιασμό, φύτεψαν τα δικά τους μαρουλάκια και κρεμμύδια σε γλάστρες, τις οποίες πήραν μαζί τους φεύγοντας.

Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία το Εργαστηριακό Κέντρο Λιβαδειάς και ιδιαιτέρως τους εκπαιδευτικούς, Κιάφα Γιώργο, Υπεύθυνο Τομέα Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής Ε.Κ. Λιβαδειάς και Ρηγογιάννη Χρήστο, Υπεύθυνο Εργαστηρίου Γεωπονίας Ε.Κ. Λιβαδειάς, για την πολύτιμη βοήθειά τους.

Στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Παρουσίαση βιβλίου ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - Η ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ (18/10/2017) posted on 11 Oct 2017 07:21

W_AFISSA_2017%20%CE%92%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%9F%CE%A5%20%CE%98%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%97%CE%A3.png

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς σας προκαλεί στην παρουσίαση του βιβλίου του συγγραφέα Θάνου Βασιλείου «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - Η ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ» (read more…)