ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: ¨Εργαστήρι Ρομποτικής" Α' φάση 15/1/15

News » ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015: ¨Εργαστήρι Ρομποτικής" Α' φάση 15/1/15
Posted on 14 Jan 2015 13:44

Ολοκληρώθηκε σήμερα 15/1/15 η Α’ φάση της βιωματικής εκπαιδευτικής δράσης «Εργαστήρι Ρομποτικής» στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος της Βιβλιοθήκης ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2015.

Στη φάση αυτή, οι μαθητές της Α’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Λιβαδειάς ήρθαν σε επαφή με τις βασικές αρχές της ρομποτικής για να κατασκευάσουν μια διασκεδαστική ποντικοπαγίδα.

Έμαθαν πως, για να λειτουργήσει ένα ρομπότ και να εκτελέσει εντολές, χρειάζεται… μάτια, αυτιά, μύτη, μύες και φυσικά… εγκέφαλο. Τα αισθητήρια όργανά του είναι κατάλληλοι ηλεκτρονικοί αισθητές, οι μύες του κάποιοι κινητήρες και ο εγκέφαλός του ένας μίνι ηλεκτρονικός υπολογιστής, ο οποίος ονομάζεται «τούβλο» στη γλώσσα της ρομποτικής.

Αρχικά, αφού χωρίστηκαν σε ομάδες, τα παιδιά, με τη βοήθεια του εμψυχωτή Σωτήρη Σιαμανδούρα και μαθητών του ΕΠΑΛ Λιβαδειάς, συναρμολόγησαν τα μικρά κομματάκια του ρομπότ και στο τέλος «φόρτωσαν» στον εγκέφαλό του το ήδη έτοιμο πρόγραμμα.

Όμως, έπεται και συνέχεια… Στις επόμενες φάσεις, τα ίδια τα παιδιά θα μάθουν να δημιουργούν τις εντολές με τη βοήθεια κατάλληλων προγραμματιστικών εργαλείων!

Πολλές ευχαριστίες στον Σωτήρη Σιαμανδούρα αλλά και στους μαθητές της Β’ τάξης Ηλεκτρονικών του ΕΠΑΛ Λιβαδειάς που συνέβαλαν καθοριστικά ε την εθελοντική τους προσφορά στην επιτυχή έκβαση του εργαστηρίου, τους: Χρήστο Αναστασίου, Χρήστο Ανταλόπουλο, Γιάννη Γιώγο, Κώστα Δούκα, Λάμπρο Κοντογιάννη, Γιώργο Κοσκινά, Βασίλη Λοϊζίδη και Γιάννη Μπέσσα.

αξιολόγηση: +1+x

Latest Blog:

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΛΟ (4/5/18) posted on 03 May 2018 09:48

%CE%A4%CE%9F%20%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%99%CE%93%CE%9C%CE%91%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%A3%CE%A6%CE%99%CE%93%CE%93%CE%91%CE%A3.jpg

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας οργανώνει συνάντηση του Λιβαδείτη συγγραφέα Κώστα Πούλου με τους μαθητές της Ε’ τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018 στις 11.00 πμ.

Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει με διαδραστικό τρόπο το βιβλίο του «Το αίνιγμα της σφίγγας» και θα συζητήσει με τα παιδιά.

-- (read more…)