Σεμινάριο για την αναζήτηση εργασίας: μέθοδοι και στρατηγική, εργαλεία, προετοιμασία (18/12/14)

News » Σεμινάριο για την αναζήτηση εργασίας: μέθοδοι και στρατηγική, εργαλεία, προετοιμασία (18/12/14)
Posted on 21 Dec 2014 12:53

Την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014 υλοποιήθηκε για μια ακόμη φορά 3ωρο σεμινάριο "Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη", με εισηγήτρια την υπάλληλο της Βιβλιοθήκης και υπεύθυνης του προγράμματος Κατερίνα Κεράστα, και βοηθούς τις εθελόντριες Αντιγόνη Ψαρομυάλου-Μακροδήμου (συνταξιούχος εκπαιδευτικός) και Μαρία Παπαλουκά (φοιτήτρια).

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές που έχουν επέλθει τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας, τις συνέπειες της κρίσης και τις δυσκολίες εντοπισμού μιας θέσης εργασίας που ταιριάζει στις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους. Βήμα-βήμα, αναλύοντας και εκτιμώντας τα πεδία ενός σύγχρονου βιογραφικού, έντυπου ή ηλεκτρονικού, αντιλήφθηκαν άλλοι πού έχουν ως τώρα κάνει λάθος στη σύνταξή του ενώ άλλοι προβληματίστηκαν για τον τρόπο που προσέγγιζαν και αναζητούσαν εργασία αλλά και για τα αμφίβολης αποτελεσματικότητας και περιορισμένα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν μέχρι σήμερα. Ακόμη κι εκείνοι που έφταναν πολλές φορές στην πολυπόθητη συνέντευξη επιλογής προσωπικού "έβλεπαν" τα τρωτά της τακτικής τους και τη μικρή έως ανύπαρκτη προετοιμασία. Νέες έννοιες προστέθηκαν στο οπλοστάσιό τους και που σίγουρα τους προβλημάτισαν και πολλοί θα χρησιμοποιήσουν στα επόμενα βήματα της αναζήτησής τους: το personal branding και τα social media!

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019 posted on 24 Jun 2019 13:09

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019

ΣΑΝ ΔΕΣΜΗ ΑΠΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ
Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα είδα το βράδυ αυτό.
Κάποια χρυσή, λεπτότατη
στους δρόμους ευωδιά.
Και στην καρδιά
αιφνίδια καλοσύνη.
Στα χέρια το παλτό,
στ’ ανεστραμμένο πρόσωπο η σελήνη.
Ηλεκτρισμένη από φιλήματα
θα ‘λεγες την ατμόσφαιρα.
Η σκέψις, τα ποιήματα,
βάρος περιττό.

Έχω κάτι σπασμένα φτερά.
Δεν ξέρω καν γιατί μας ήρθε
το καλοκαίρι αυτό.
Για ποιαν ανέλπιστη χαρά,
για ποιες αγάπες,
για ποιο ταξίδι ονειρευτό.

~Κώστας Καρυωτάκης (read more…)