Σεμινάριο για την αναζήτηση εργασίας: μέθοδοι και στρατηγική, εργαλεία, προετοιμασία (18/12/14)

News » Σεμινάριο για την αναζήτηση εργασίας: μέθοδοι και στρατηγική, εργαλεία, προετοιμασία (18/12/14)
Posted on 21 Dec 2014 12:53

Την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014 υλοποιήθηκε για μια ακόμη φορά 3ωρο σεμινάριο "Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη", με εισηγήτρια την υπάλληλο της Βιβλιοθήκης και υπεύθυνης του προγράμματος Κατερίνα Κεράστα, και βοηθούς τις εθελόντριες Αντιγόνη Ψαρομυάλου-Μακροδήμου (συνταξιούχος εκπαιδευτικός) και Μαρία Παπαλουκά (φοιτήτρια).

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές που έχουν επέλθει τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας, τις συνέπειες της κρίσης και τις δυσκολίες εντοπισμού μιας θέσης εργασίας που ταιριάζει στις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους. Βήμα-βήμα, αναλύοντας και εκτιμώντας τα πεδία ενός σύγχρονου βιογραφικού, έντυπου ή ηλεκτρονικού, αντιλήφθηκαν άλλοι πού έχουν ως τώρα κάνει λάθος στη σύνταξή του ενώ άλλοι προβληματίστηκαν για τον τρόπο που προσέγγιζαν και αναζητούσαν εργασία αλλά και για τα αμφίβολης αποτελεσματικότητας και περιορισμένα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν μέχρι σήμερα. Ακόμη κι εκείνοι που έφταναν πολλές φορές στην πολυπόθητη συνέντευξη επιλογής προσωπικού "έβλεπαν" τα τρωτά της τακτικής τους και τη μικρή έως ανύπαρκτη προετοιμασία. Νέες έννοιες προστέθηκαν στο οπλοστάσιό τους και που σίγουρα τους προβλημάτισαν και πολλοί θα χρησιμοποιήσουν στα επόμενα βήματα της αναζήτησής τους: το personal branding και τα social media!

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής. (read more…)