Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες Συλλόγου ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

News » Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες Συλλόγου ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Posted on 03 Feb 2014 10:06

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Δ.Σ. του Συλλόγου ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ σε συνεδρίασή του στις 27 Ιανουαρίου 2014, λαμβάνοντας υπ’όψιν το άρθρο 10 του καταστατικού του Συλλόγου αποφάσισε την πραγματοποίηση της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσής του.

Η Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014 στις 18.30 στη Δημόσια Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς (3ος όροφος), οδός Κάδμου 7 με τα παρακάτω θέματα ημερησίας διατάξεως:

1. Διοικητικός & οικονομικός απολογισμός για το χρονικό διάστημα από τον Φεβρουάριο του 2013 έως τις 14 Φεβρουαρίου 2014.
2. Έκθεση Εξελεγκτικής Επιτροπής.
3. Τοποθετήσεις μελών Γενικής Συνέλευσης.
4. Πρόγραμμα μελλοντικών Δράσεων.
5. Αρχαιρεσίες.

Η παρουσία παλαιών και καινούργιων μελών κρίνεται απαραίτητη για τη διεξαγωγή γνήσιου διαλόγου, προκειμένου να καταλήξουμε σε αποφάσεις με στόχο την ενεργό συμπαράστασή μας στο έργο της Βιβλιοθήκης.
Σε περίπτωση μη απαρτίας η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα στον ίδιο χώρο στις 19.30.

Θα παρακαλούσαμε τους ενδιαφερόμενους να δηλώσουν υποψηφιότητες για το Δ.Σ. το συντομώτερο δυνατό στο τηλ. 2261.89979 για απλούστευση των διαδικασιών.

Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ, Πελέκη Βαρβάρα
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ, Άννη Μέγα

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Μια διάλεξη για τον Ηρακλή (βίντεο) posted on 16 Jun 2017 07:45

Διάλεξη του κ. Ηλία Μαριολάκου, ομότιμου Καθηγητή Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση». (read more…)