ΜΗΝΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ: Συναντήσεις με τη συγγραφέα ΛΙΝΑ ΛΥΧΝΑΡΑ

News » ΜΗΝΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ: Συναντήσεις με τη συγγραφέα ΛΙΝΑ ΛΥΧΝΑΡΑ
Posted on 04 Dec 2014 13:41

Ολοκληρώνεται στις 10 Δεκεμβρίου ο κύκλος εκδηλώσεων με τίτλο ΜΗΝΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ. Οι εκδηλώσεις, που είναι μια πρωτοβουλία των εκδόσεων ΠΑΤΑΚΗΣ, διοργανώθηκαν από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας.

Έτσι την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου οι μαθητές του 2ου και του 4ου Γυμνασίου Λιβαδειάς θα συναντηθούν με τη συγγραφέα Λίνα Λυχναρά και θα μοιραστούν μαζί της τα μυστικά του εφηβικού αστυνομικού μυθιστορήματος. Η συγγραφέας αποκαλύπτει τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα αστυνομικό μυθιστόρημα, τα όρια και τους κανόνες που πρέπει να ακολουθηθούν. Η εισήγησή της αποτελεί την έναρξη ενός παιχνιδιού μυστηρίου μεταξύ των συμμετεχόντων, που, χωρισμένοι σε ομάδες, καλούνται να ακολουθήσουν τις οδηγίες και να στοιχειοθετήσουν την «απόλυτη ιστορία μυστηρίου». Εκείνη θα δώσει την αρχή της περιπέτειας, που οι μαθητές θα πρέπει να τη συνεχίσουν έως το τέλος. Ένα συλλογικό διαδραστικό παιχνίδι που απαιτεί φαντασία, ταχύτητα, συνεργασία και φυσικά αστυνομικό δαιμόνιο.

lyxnara-lina.jpg

Η Λίνα Λυχναρά σπούδασε Θέατρο και Κινηματογράφο στην Αθήνα και Σύγχρονη Λογοτεχνία στο Παρίσι, στο Πανεπιστήμιο της Σορβόνης, από όπου και έλαβε τον τίτλο του διδάκτορα της Σύγχρονης Λογοτεχνίας. Είναι καθηγήτρια στα πανεπιστημιακά τμήματα του Γαλλικού Ινστιτούτου. Δημοσίευσε τα δοκίμια "Οδυσσέας Ελύτης: η μεταλογική των πραγμάτων" στις εκδόσεις "Ίκαρος" και "Το μεσογειακό τοπίο στην ποίηση του Γιώργου Σεφέρη και του Οδυσσέα Ελύτη" στις εκδόσεις "Γαβριηλίδη". Δημοσίευσε βιβλιοκριτικές στην εφημερίδα "Το Βήμα". Για την προσφορά της στο γαλλικό πολιτισμό έχει τιμηθεί από τη γαλλική κυβέρνηση με τον Aκαδημαϊκό Φοίνικα.
Έργα της:
Η Λυδία στη χώρα των χρωμάτων, Στο παιχνιδόσπιτο του Άκη, Το μυστήριο της γαλάζιας ακτής, Έγκλημα στο Λευκό Βουνό, Τα άλογα της πράσινης κοιλάδας, Κίνδυνος στο νησί, Το κλεμμένο βιολί, Απειλή στους αγώνες, Το μυστικό του παλιού αρχοντικού,Το παιδί με τα δύο πρόσωπα.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

κοσμοκρατορίας
». (read more…)