Το Scoop.it ανταμείβει τη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς με PRO account!

News » Το Scoop.it ανταμείβει τη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς με PRO account!
Posted on 30 Jan 2014 21:27

Η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς από 24 Μαρτίου 2011, ως χρήστης της υπηρεσίας Scoop.it σχεδόν απο την έναρξη λειτουργίας της, ακολουθώντας τη σύγχρονη τάση και το πέρασμα από το blogging στο curated content, έχει δημιουργήσει τόπους συγκέντρωσης και επιμέλειας περιεχομένου με νέα και θέματα που αφορούν από τον κόσμο των ελληνικών βιβλιοθηκών, πολιτιστικές ειδήσεις από τη Βοιωτία, αλλά και νέα και θέματα που σχετικά με την αγορά εργασίας.

Σχεδόν 200.000 επισκέψεις έχουν δεχθεί οι 5 ιστότοποι, δεκάδες χιλιάδες scoops έχουν αναρτηθεί, εκατοντάδες followers ακολουθούν, ενώ οι ενημερώσεις μοιράζονται με τα εργαλεία του scoop.it σε πολλά άλλα social media (Facebook, Twitter, LinkedIn κλπ.), και αποδεινύουν τη δυναμική και τη ζωντάνια των τόπων αυτών. Και όλα αυτά με έναν απλό free λογαριασμό, με όλους τους περιορισμούς που μπορεί αυτό να σημαίνει!

Αλλά από χθες η εταιρεία Sccop.it μας ανταμείβει με pro account για πάντα!
Current Plan
Pro
$0.00/month

scoop.it%20pro%20account0.jpg

Έτσι αποκτήσαμε τη δυνατότητα να επωφεληθούμε εσαεί (τυολάχιστον όσο υπάρχει το Scoop.it) των ευεργετημάτων ενός PRO λογαριασμού που στοιχίζει 12,99 $ το μήνα:
PRO - $12.99/month
My Plan

Everything in Free PLUS:
Create 5 Topics
Unlimited Social Accounts (Twitter, Facebook, LinkedIn, Wordpress and more)
Unlimited Content Sources
Limited Custom Branding
Unlimited Analytics

rating: 0+x

Latest Blog:

ΠΡΟΣ - ΦΥΓΕΣ στην ΠΟΙΗΣΗ (29/3/17) posted on 27 Mar 2017 12:10

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, Ο Δήμος Λεβαδέων, ο Σύλλογος Ελικωνίων, το 1ο Λύκειο Λιβαδειάς και το Δίκτυο Αλληλεγγύης Λιβαδειάς για τους πρόσφυγες, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21 Μαρτίου) διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο: (read more…)