ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - Πέντε συναντήσεις για τη µικρή φόρµα

News » ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - Πέντε συναντήσεις για τη µικρή φόρµα
Posted on 13 Nov 2014 12:17

dimiourgiki-grafi_afissaW.png

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Πέντε συναντήσεις για τη µικρή φόρµα

Αναζητούνται δέκα εραστές του γραπτού λόγου πρόθυµοι να προσεγγίσουν µε ενεργητικό τρόπο τη διαδικασία συγγραφής µικρών κειµένων µε αποκλειστικό στόχο την απόλαυση που προσφέρει όχι µόνο η κατανάλωση, αλλά και η ίδια η παραγωγή τους. Η όλη διαδικασία θα έχει βιωµατικό/πειραµατικό χαρακτήρα.

Συντονιστής: Κώστας Πούλος, Φιλόλογος/συγγραφέας

Συναντήσεις: Μία τρίωρη συνάντηση ανά µήνα από Ιανουάριο µέχρι Μάϊο 2015 (Σάββατο 11 πμ. - 2 μμ.).

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ:
1) Δήλωση συμμετοχής στην online φόρμα.
2) Καταβολή ετήσιας συνδρομής 10 € στον Σύλλογο Φίλοι Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς
3) Κόστος συμμετοχής για το σύνολο του σεμιναρίου: 20 €
4) Απαραίτητη η αποστολή λογοτεχνικού κειμένου (μέχρι 1000 λέξεις) στο email της Βιβλιοθήκης moc.liamg|davilviv#moc.liamg|davilviv, μέχρι 10 Δεκεμβρίου 2014.

Πληροφορίες στα τηλ. 22610 89977 & 22610.89970

poulos-kostas.gif

Ο Κώστας Πούλος γεννήθηκε στον Ελικώνα της Βοιωτίας. Σπούδασε κλασική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και νεοελληνική/βυζαντινή φιλολογία στα Πανεπιστήμια του Βίρτσμπουργκ και του Μονάχου. Έχει εργαστεί ως φιλόλογος καθηγητής στη μέση εκπαίδευση σε ιδιωτικά και δημόσια σχολεία, ημερήσια και νυχτερινά, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Στο παρόν σεμινάριο προσφέρει αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες του.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Παρουσίαση – Συζήτηση με αφορμή το βιβλίο «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ» posted on 09 Dec 2019 09:38

Παρουσίαση – Συζήτηση με αφορμή το νέο βιβλίο της Κατερίνας Δημόκα
«ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ»

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο σύλλογος «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» και οι εκδόσεις Μεταίχμιο σάς προσκαλούν σε παρουσίαση-συζήτηση για τη σχέση των ανηλίκων με την ψηφιακή πραγματικότητα, με αφορμή το παιδικό βιβλίο της συντοπίτισσας Κατερίνας Δημόκα «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019, στις 7 μμ. στην αίθουσα «Θολωτό Κρύας» στη Λιβαδειά.
Θα μιλήσουν ο Βοιωτός συγγραφέας Κώστας Πούλος, η ψυχολόγος παιδιών - ενηλίκων και ψυχοθεραπεύτρια Ελίνα Τρωγάδα και η συγγραφέας.
Τη βραδιά πλαισιώνει μουσικά η πιανίστα Φιλιώ Στάμου με τις μαθήτριες Νικολέτα Μάνεση, Άννα Δημητρέλου-Κουτσουλέρη και Κωνσταντίνα Καρατσόλη. (read more…)