ΜΗΝΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ: Συνάντηση με την ψυχολόγο Χριστίνα Ρασιδάκη

News » ΜΗΝΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ: Συνάντηση με την ψυχολόγο Χριστίνα Ρασιδάκη
Posted on 11 Nov 2014 14:31

Ο ΜΗΝΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ συνεχίζεται και η συγγραφέας-δημοσιογράφος Στέλλα Κάσδαγλη δίνει την σκυτάλη σε μία ψυχολόγο.

Έτσι την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου στις 7 μμ. στο Συνεδριακό Κέντρο «Χρήστος Παλαιολόγος» θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών με την ψυχολόγο Χριστίνα Ρασιδάκη, ο οποία θα αναπτύξει το θέμα «Σχολείο και εξετάσεις; Δεν ψαρώνω!».

%CE%A7%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9D%CE%91%20%CE%A1%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%94%CE%91%CE%9A%CE%972.jpg
Διάβασμα, βαθμοί και εξετάσεις αποτελούν για όλους ένα τρίπτυχο προσδοκιών και προστριβών στο σχολείο και την οικογένεια. Σε αυτή τη συνάντηση θα προσεγγιστούν όλες εκείνες οι δυσκολίες που οι έφηβοι αντιμετωπίζουν, θα επαναπροσδιοριστεί η θέση γονέων και εκπαιδευτικών στο τρίπτυχο γονείς – εκπαιδευτικοί – έφηβοι και θα παρουσιαστούν τεχνικές που θα βοηθήσουν τους ενήλικες αλλά και τα παιδιά να αντεπεξέλθουν με επιτυχία σε όλη τη διαδικασία των εξετάσεων.

Η Χριστίνα Ρασιδάκη έχει σπουδάσει Ψυχολογία και τα μεταπτυχιακά της είναι στις Συμβουλευτικές σπουδές. Είναι γνωστή για τις ζωντανές, ενδιαφέρουσες και πολύ πρακτικές ομιλίες της σε θέματα που αφορούν στην ανατροφή των παιδιών. Εργάζεται ως ατομική σύμβουλος, σύμβουλος γονέων και σύμβουλος σχέσεων. Είναι τακτική αρθρογράφος σε θέματα ψυχολογίας και συγγραφέας των βιβλίων «Ξέρω να λέω ΟΧΙ», «Σχολείο & Εξετάσεις : δεν ψαρώνω» και «Ημερολόγιο για μαθητές», που απευθύνονται σε παιδιά και νέους. Το νέο της βιβλίο «Πειράγματα, Κοροϊδίες, Εκφοβισμός», εγχειρίδιο αντιμετώπισης για εκπαιδευτικούς, είναι υπό έκδοση.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Δωρεά των εκδόσεων ΑΓΡΑ (2016 posted on 21 Jul 2017 10:06

[[=]]
18 βιβλία των εκδόσεων ΑΓΡΑ, παραγωγής 2016, βρίσκονται στη διάθεση του αναγνωστικού μας κοινού, μετά από ευγενική προσοφορά του εκδότη κ. Πετσόπουλου!
[[/=]] (read more…)