ΜΗΝΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΣΔΑΓΛΗ (10/11/14)

News » ΜΗΝΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΣΔΑΓΛΗ (10/11/14)
Posted on 07 Nov 2014 11:18

Στο πλαίσιο υλοποίησης του ΜΗΝΑ ΕΦΗΒΕΙΑΣ που συνδιοργανώνουν η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, οι εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗΣ και ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014 οι μαθητές του 1ου και του 3ου Γυμνασίου Λιβαδειάς θα συναντηθούν με τη συγγραφέα και δημοσιογράφο Στέλλα Κάσδαγλη και θα συζητήσουν μαζί της για «Σελίδες και Ιστοσελίδες».

Να πως παρουσιάζει το θέμα της η συγγραφέας:

«Σας προσκαλώ σε μια διαφορετική συζήτηση με θέμα τη λογοτεχνία και το πώς αυτή μπλέκεται σήμερα με την ψηφιακή πραγματικότητά μας. Με ερεθίσματα από το ίντερνετ, τα social media και μερικά πολύ ιδιαίτερα βιβλία, θα απαντήσουμε σε ερωτήματα όπως: Το ίντερνετ σας κάνει να θέλετε να διαβάζετε λιγότερο ή πιο πολύ; Είναι το chat ο νέος διάλογος; Θα σταματούσατε το διάβασμα για να δείτε το βίντεο κλιπ του τραγουδιού που ακούει η ηρωίδα του βιβλίου; Μπορεί άραγε να γραφτεί ένα βιβλίο μέσω Facebook; Αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο βλέπετε και παρουσιάζετε τον εαυτό σας όταν γράφετε και διαβάζετε ψηφιακά; Ελάτε να πειραματιστούμε και να κουβεντιάσουμε για απορίες που ίσως κανείς να μην έχει σκεφτεί ακόμα να βάλει στο τραπέζι.»

kasdagli-stella1.jpg

Η Στέλλα Κάσδαγλη ξεκίνησε ως μεταφράστρια αλλά στην πορεία έγινε και δημοσιογράφος. Σπούδασε Γαλλική φιλολογία στην Αθήνα και Θεωρία των ΜΜΕ στο Λονδίνο. Δούλεψε για αρκετά χρόνια σε διάφορα έντυπα και sites. Πλέον, εργάζεται ως μεταφράστρια ξένης λογοτεχνίας, γράφει άρθρα που θα ήθελε να διαβάσει και χρησιμοποιεί το λόγο ως εργαλείο για την ενδυνάμωση γυναικών και εφήβων σε θέματα δημιουργικότητας, αυτοεκτίμησης και διαχείρισης των προκλήσεων της ζωής, καθώς και την καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους στη δημιουργική γραφή.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2018 posted on 13 Jun 2018 06:15

«Αγαπημένα Δεδομένα: παρατηρώ και μετρώ τον κόσμο» είναι το θέμα της Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2018, στην οποία συμμετέχουν 148 μέλη του Δικτύου Ελληνικών Βιβλιοθηκών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. (read more…)