Συνεχίζεται η συνεργασία της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών (2014-15)

News » Συνεχίζεται η συνεργασία της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών (2014-15)
Posted on 29 Oct 2014 12:15

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς από την περυσινή χρονιά εγκαινίασε μια στρατηγική συνεργασία αμφίδρομης ψηφιακής επικοινωνίας με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.

Έτσι και φέτος, η συνεργασία συνεχίζεται, όπου μέσω της ιστοσελίδας μας, θα διατίθενται στο κοινό της Βιβλιοθήκης, οι υπερσύνδεσμοι (links) για τις ψηφιακές ζωντανές αναμεταδόσεις (live streaming) της Στέγης καθώς και για τα video των προηγούμενων εκπομπών του κύκλου διεπιστημονικών συζητήσεων Λέξεις & Σκέψεις της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών και άλλων εκδηλώσεων (παραστάσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα).

Η βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, μέσω της συνεργασίας αυτής είναι μέρος αυτού του μεγάλου ψηφιακού κοινού που αριθμεί ήδη 200.000 και πλέον άτομα, τα οποία συμμετέχουν στις συζητήσεις και αλληλεπιδρούν με τη Στέγη, σαν να βρίσκονται μέσα στην ίδια την αίθουσα της συζήτησης.

banner180x150.gif

Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Ενίοτε στους χώρους της βιβλιοθήκης μας θα καλούμε το κοινό μας και θα αναμεταδίδουμε ζωντανά μέσω live streaming κάποια ή κάποιες από αυτές τις εκπομπές, μετά από σχετική έγκαιρη ενημέρωση.

rating: 0+x

Latest Blog:

ΠΡΟΣ - ΦΥΓΕΣ στην ΠΟΙΗΣΗ (29/3/17) posted on 27 Mar 2017 12:10

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, Ο Δήμος Λεβαδέων, ο Σύλλογος Ελικωνίων, το 1ο Λύκειο Λιβαδειάς και το Δίκτυο Αλληλεγγύης Λιβαδειάς για τους πρόσφυγες, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21 Μαρτίου) διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο: (read more…)