Συνεχίζεται η συνεργασία της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών (2014-15)

News » Συνεχίζεται η συνεργασία της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών (2014-15)
Posted on 29 Oct 2014 12:15

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς από την περυσινή χρονιά εγκαινίασε μια στρατηγική συνεργασία αμφίδρομης ψηφιακής επικοινωνίας με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.

Έτσι και φέτος, η συνεργασία συνεχίζεται, όπου μέσω της ιστοσελίδας μας, θα διατίθενται στο κοινό της Βιβλιοθήκης, οι υπερσύνδεσμοι (links) για τις ψηφιακές ζωντανές αναμεταδόσεις (live streaming) της Στέγης καθώς και για τα video των προηγούμενων εκπομπών του κύκλου διεπιστημονικών συζητήσεων Λέξεις & Σκέψεις της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών και άλλων εκδηλώσεων (παραστάσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα).

Η βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, μέσω της συνεργασίας αυτής είναι μέρος αυτού του μεγάλου ψηφιακού κοινού που αριθμεί ήδη 200.000 και πλέον άτομα, τα οποία συμμετέχουν στις συζητήσεις και αλληλεπιδρούν με τη Στέγη, σαν να βρίσκονται μέσα στην ίδια την αίθουσα της συζήτησης.

banner180x150.gif

Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το πρόγραμμα

Ενίοτε στους χώρους της βιβλιοθήκης μας θα καλούμε το κοινό μας και θα αναμεταδίδουμε ζωντανά μέσω live streaming κάποια ή κάποιες από αυτές τις εκπομπές, μετά από σχετική έγκαιρη ενημέρωση.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ: Αφιέρωμα στον James Joyce (28/04/2017) posted on 26 Apr 2017 06:19

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στον Ιρλανδό συγγραφέα James Joyce. (read more…)