"Μαθησιακές δυσκολίες; Η απάντηση: ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ" (3/11/14)

News » "Μαθησιακές δυσκολίες; Η απάντηση: ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ" (3/11/14)
Posted on 21 Oct 2014 12:52

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς διοργανώνει εκδήλωση με τίτλο

Μαθησιακές Δυσκολίες;
Η απάντηση: ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

afissa_final.png

Στόχος αυτής της εκδήλωσης είναι να τεθεί το θέμα των μαθησιακών δυσκολιών στη σωστή παιδαγωγική διάσταση, συμβάλλοντας στην καλύτερη κατανόηση του, και την έμφαση στο ότι: σχεδόν για κάθε παιδί που παρατηρούνται αδυναμίες/μειονεξίες, υπάρχουν και προτερήματα, όπου σ’ αυτά τα προτερήματα ο εκπαιδευτικός κι ο γονιός θα πατήσει, θα στηριχθεί για να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες.

Ένας διαφορετικός τρόπος, μια άλλη αντίληψη, που θα συνεισφέρει σε γονείς και εκπαιδευτικούς, έτσι ώστε να προσεγγίζουν το θέμα των μαθησιακών δυσκολιών με δημιουργικότητα.

Η ανάδειξη-προσέγγιση του θέματος και η συντονισμένη συζήτηση, στην οποία θα συμμετέχουν από κοινού εκπαιδευτικοί και γονείς, θα γίνει από τον Μαθηματικό-Ειδικό Παιδαγωγό κ. Γιάννη Νικολόπουλο.

Τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου και ώρα 6.30 μμ.
Στο medialab MEDIA Lab της Βιβλιοθήκης.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Ο Γιάννης Νικολόπουλος είναι Μαθηματικός με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας και μέλος της Ερευνητικής ομάδας του ΕΚΠΑ "Μαθηματικά, πέρα από τους… κανόνες"

"…για ένα φυσιολογικό παιδί που προσπαθεί και δεν καταλαβαίνει, δεν ευθύνεται το παιδί αλλά ο/η εκπαιδευτικός που δεν βρήκε τον τρόπο/μέθοδο για να περάσει, να μεταδώσει το θέμα στο παιδί. Αυτό είναι το πνεύμα της Σύγχρονης Παιδαγωγικής."

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: CITY FM 92,0ΣΕΙΡΙΟΣ 95,8 FM

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

«Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας» με τον Γεράσιμο Μωραΐτη (18/01/2018) posted on 15 Jan 2018 09:09

Την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου στις 7.30 μμ στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης, θα είναι μαζί μας ο Μάκης (Γεράσιμος) Μωραΐτης, σκηνοθέτης και πολυγραφότατος συγγραφέας, για τον κινηματογράφο και την φωτογραφία, για να παρουσιάσουμε το βιβλίο του πολύ μεγάλου Αμερικανού φωτογράφου Έντουαρντ Γουέστον «Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας». (read more…)