Παρουσίαση-Ομιλία «ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ. ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ» (15/10/14)

News » Παρουσίαση-Ομιλία «ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ. ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ» (15/10/14)
Posted on 08 Oct 2014 08:50

Στις 16 Οκτωβρίου και κάθε χρόνο από το 1945, με την ίδρυση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) του ΟΗΕ, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής.

afissa_nutrition.png

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, με αφορμή αυτή την Ημέρα διοργανώνει εκδήλωση με θέμα τη σωστή διατροφή και την ενασχόληση του σημερινού ανθρώπου με τον αθλητισμό.

Παρά τον καταιγισμό πληροφοριών για τη διατροφή από τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο και τους ειδικούς της διατροφής, στην πράξη η επίδραση τους είναι πολύ μικρή στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Για λόγους ευκολίας ή για πρακτικούς λόγους, επιλέγονται λανθασμένοι τρόποι και συνήθειες με συνέπεια να μην είναι καθόλου ενθαρρυντικά τα αποτελέσματα, ενώ σοβαρά προβλήματα υγείας συνδέονται άμεσα με τη διατροφή και να εξακολουθούν να είναι σε μεγάλη έξαρση.

Πάνω σ’ αυτά τα προβλήματα, θα επικεντρώσει την παρουσίασή της η διατροφολόγος Αντωνία Ζηλιαναίου, προσεγγίζοντας το θέμα από μια νέα οπτική, συνδέοντας άμεσα τη διατροφή με την άσκηση, όχι όμως υπό τη στενή σχέση ενός αθλητή/πρωταθλητή και του τρόπου που τρέφεται. αλλά με το πως μπορεί ο καθημερινός άνθρωπος να αποκτήσει γνώση από τον τρόπο ζωής των αθλητών και να κάνει την ζωή του καλύτερη. Στόχος της είναι να δώσει πρακτικές, μεθόδους και τρόπους που μπορούν εύκολα να εφαρμοσθούν ώστε να τρέφεται ο άνθρωπος σωστά, και να κάνει εγκαίρως πράξη, όλα όσα ίσως του επιβάλλει αργότερα ένας γιατρός! Γιατί πάντα η πρόληψη είναι η καλύτερη αντιμετώπιση!

Η εκδήλωση θα γίνει την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου και ώρα 7 μμ.
Στο Media Lab της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς (Κάδμου 7 & Δαιδάλου, Λιβαδειά).

Είσοδος ελεύθερη.

Χορηγοί επικοινωνίας: ΣΕΙΡΙΟΣ FM 95,8 - CITY FM 92,0ΒΟΙΩΤΙΚΗ ΩΡΑ

rating: 0+x

Latest Blog:

Αναζητώντας τα αποστραγγιστικά έργα των Μινύων στην Κωπαΐδα posted on 21 Mar 2017 12:46

Μία πρωτότυπη εκδρομή προγραμματίζουν τα μέλη του Μυθολογικού Εργαστηρίου Ενηλίκων της Βιβλιοθήκης μας!

Αναζητώντας τα αποστραγγιστικά έργα των Μινύων στην Κωπαΐδα: Ορχομενός - Κάστρο Γλα - Νέο Κόκκινο - Λάρυμνα
Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

1-%20%CE%9C%CE%A5%CE%98%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%9F%20%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%99%20%CE%95%CE%9D%CE%97%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.png

[[=]]
Συντονίστρια του εργαστηρίου η εκπαιδευτικός Βασιλική Νιαβή
Πληροφορίες στο τηλ. 22610.89977 (κ. Λεων. Διαμαντής) (read more…)