Η ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ για Νέους και Εφήβους συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά

News » Η ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ για Νέους και Εφήβους συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά
Posted on 07 Oct 2014 13:42
Οι Εναλλακτικές Ομάδες Ανάγνωσης για Νέους και Εφήβους συνεχίζονται για δεύτερη χρονιά

Εναλλακτικές Ομάδες Ανάγνωσης για Νέους και Εφήβους:

bibliotherapy.jpg

Τι είναι; Ομάδες μαθητών οι οποίοι με αφορμή ένα βιβλίο συναντιούνται για να συζητήσουν.

Τι συζητούν; Θέματα που απασχολούν τους εφήβους όπως μοναξιά, άγχος, εξετάσεις, σχέσεις, εξαρτήσεις, επικοινωνία,

δικαιώματα κ.α..

Τι άλλο κάνουν; προσεγγίζουν τα κείμενα βιωματικά σύμφωνα με τις ανάγκες της ομάδας και συζητούν ζητήματα που τους ενδιαφέρουν.

Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν; Μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

Πώς κατανέμονται οι ομάδες; Ανάλογα με το επίπεδο εκπαίδευσης.

Πώς συντονίζονται; Συντονίζονται κι εμψυχώνονται από κοινωνικούς επιστήμονες και ψυχολόγους που έχουν μεγάλη εμπειρία

στα παιδιά.

Πού συναντιούνται; Στο Media Lab της Βιβλιοθήκης, Κάδμου και Δαιδάλου στη Λιβαδειά.

Πότε συναντιούνται; Μια Παρασκευή το μήνα, μετά τις 3 μμ., ή σε ημέρα και ώρα που θα επιλέξουν τα μέλη σε συνεργασία με τη συντονίστρια.

Πόσο συχνά; Μια φορά το μήνα, ή πιο συχνά με συμφωνία μελών και συντονίστριας.

Πόσο κοστίζει η συμμετοχή; Δεν κοστίζει τίποτα. Η υποστήριξη και τα βιβλία παρέχονται εντελώς δωρεάν.

Πού μπορώ να δηλώσω συμμετοχή; Θα googlάρεις: Συμβουλευτικός Βοιωτίας ή Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, κι εκεί θα βρεις το σύνδεσμο για να δηλώσεις τη συμμετοχή σου. Αν δεν έχεις υπολογιστή, έλα στο Media Lab της Βιβλιοθήκης.

Χρειάζομαι κάτι άλλο; Μια υπεύθυνη δήλωση του Γονέα ή του Κηδεμόνα σου, που θα αναφέρει ότι είναι ενήμερος και σου επιτρέπει να συμμετέχεις στις ομάδες, πού θα τη βρεις στις παραπάνω ιστοσελίδες.

Πότε ξεκινάμε; Τον Οκτώβριο 2014 θα γίνει η πρώτη συνάντηση.

Κι αν θέλω να λείψω μια φορά ή δεν μου αρέσει; Μπορείς να ενημερώσεις τη συντονίστρια ή τους διοργανωτές και να αποχωρήσεις από την ομάδα σου.

Πού μπορώ να μάθω περισσότερα; Από τους συμμαθητές σου που συμμετείχαν πέρσι στις ομάδες, από τις ιστοσελίδες του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Βοιωτίας: http://sumstanvoi.blogspot.gr/ και της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς www.liblivadia.gr, αλλά και τηλεφωνώντας: 2261089977 και 2261350381.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ - Η τεχνική του Έρνεστ Χέμινγουεϊ (26/05/2017) posted on 23 May 2017 08:26

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στο συγγραφέα Hernest Hemingway. (read more…)