Από την παιδική μας συλλογή: "Μαθαίνω τις αξίες της ζωής-Με γεύση από φιλοσοφία"

News » Από την παιδική μας συλλογή: "Μαθαίνω τις αξίες της ζωής-Με γεύση από φιλοσοφία"
Posted on 08 Sep 2014 05:56

Πόσες φορές γονείς και εκπαιδευτικοί έχουμε εκπλαγεί και αιφνιδιαστεί από τις "επιθετικά" εύστοχες απορίες και ερωτήσεις των μικρών παιδιών που με φυσικότητα και ευκολία "εξαπολύουν", ανυποψίαστα για την αμηχανία και τον"πανικό" που προκαλούν στους ενήλικες που όλα τα ξέρουν…! Ερωτήσεις που αφορούν φιλοσοφικές έννοιες (δικαιοσύνη-αδικία), μεταφυσικές αναζητήσεις (ζωή - θάνατος), αξίες και συμβάσεις της κοινωνικής μας ζωής (δουλειά - χρήμα). Και πόσο πολύ έχουμε δυσκολευτεί να δώσουμε σαφείς και αντίστοιχες του πνευματικού επιπέδου των παιδιών απαντήσεις;

Επειδή όλοι θα συμφωνήσουμε ότι είναι αμέτρητες αυτές οι φορές, ένα μικρό "βοήθημα" που προσφέρει η βιβλιοθήκη μας, για όσους γονείς και εκπαιδευτικούς θέλουν να είναι "ετοιμοπόλεμοι"στο ρόλο τους, χωρίς στιγμές αμηχανίας και αυτοσχεδιασμού, είναι η σειρά "Γεύση από φιλοσοφία". Με τεύχη γραμμένα πολύ απλά, με παραδείγματα παρμένα από την καθημερινή ζωή, συχνά γεμάτα χιούμορ, και πρωτότυπη εικονογράφηση που βοηθά στην κατανόηση πολύπλοκων εννοιών, τα παιδιά κατευθύνονται να βάλουν σε ενέργεια τη σκέψη και την κρίση τους και να βρουν απαντήσεις που τα ικανοποιούν, στα σοβαρά προβλήματα που τα απασχολούν! Συγκεκριμένα από τη σειρά αυτή έχουμε στη βιβλιοθήκη μας τους τίτλους: η δουλειά και το χρήμα, η ζωή και ο θάνατος, ο πόλεμος και η ειρήνη, ελεύθερος και όχι ελεύθερος, και, τέλος, για την αλήθεια και για το ψέμα.

Η σειρά αποτελεί πόνημα των Μπριζίτ Λαμπέ και Μισέλ Πυές και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Άγκυρα.

…Και μια φιλική συμβουλή προς τους ανυποψίαστους γονείς και εκπαιδευτικούς: Μελετήστε πρώτα μόνοι σας τα τεύχη προσεκτικά και προετοιμαστείτε καλά, πριν προχωρήσετε στο διάβασμα μαζί με τα παιδιά, γιατί οι μικροί μας φίλοι είναι απρόβλεπτοι και έχουν μοναδικό ταλέντο στο να μας αιφνιδιάζουν…!!!

Για παιδιά από 8 χρονών και πάνω

by Ιωάννα Ζωγράφου, φιλόλογος

rating: 0+x

Add a New Comment

Latest Blog:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ""Αναζητώντας ελπίδα" της Βασιλικής Αλαφογιάννη (11/11/2018) posted on 08 Nov 2018 13:34

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, η Εστία Μητέρας Λιβαδειάς και οι Εκδόσεις Φίλντισι παρουσιάζουν το βιβλίο της Βασιλικής Αλαφογιάνη «Αναζητώντας ελπίδα-Οδοιπορικό στα Ιεροσόλυμα και το όρος Σινά» στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Εστίας Μητέρας (Φούλας Νικολάου & Ιερολοχιτών) την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018 στις 6.30 μμ. (read more…)