Από την παιδική μας συλλογή: "Ο Φώκος νόμιζε ότι μισούσε το σχολείο"

News » Από την παιδική μας συλλογή: "Ο Φώκος νόμιζε ότι μισούσε το σχολείο"
Posted on 02 Sep 2014 05:59
synolik;h
Πρώτη μέρα στο σχολείο! Ποιος ανησυχεί περισσότερο: οι γονείς ή τα παιδιά; Ο αποχωρισμός και η αγωνία για το άγνωστο καθιστά αυτή τη μέρα αλησμόνητη και για τους δύο! Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη να προετοιμάσουμε το παιδί για τη μέρα που σηματοδοτεί μια νέα περίοδο της ζωής του.

fokos-school.jpg

Ο Βαγγέλης Ηλιόπουλος με το βιβλίο: "Ο Φώκος νόμιζε ότι μισούσε το σχολείο", από τις εκδόσεις Πατάκη, συμβάλλει αποτελεσματικά σε αυτή την … αναπόφευκτη προσπάθεια!

school.jpg

Ο Φώκος, ο μικρός μας ήρωας, αρνείται πεισματικά να πάει στο σχολείο και αποφασίζει εκ των προτέρων να …το μισήσει! Ο ξαφνικός πόνος στη κοιλιά του δεν κατέστη ικανός να μεταπείσει την, καθόλου αδικαιολόγητα, καχύποπτη μητέρα του. Η διαπίστωση από τη μεριά του ότι στο σχολείο υπάρχουν κανόνες που πρέπει να τηρούνται ολοκληρώνει την αρχική του αρνητική εικόνα καθώς και επιβεβαιώνει την υποψία του για το δόλο των μεγάλων εναντίον των παιδιών! Aποφασίζει τότε να δράσει δυναμικά: να ιδρύσει τη " Χώρα των παιδιών".

Πώς όμως οι μικροί πολίτες της νεοϊδρυθείσας " Χώρας" θα φτιάξουν κανόνες χωρίς να ξέρουν να γράφουν, θα μετρηθούν ως πολίτες χωρίς να ξέρουν να μετρούν, θα εκλέξουν αρχηγό και θα βρουν χρόνο για παιχνίδι;

Μήπως τελικά απαραίτητη προϋπόθεση για να φτιάξουν τη χώρα που ονειρεύονται είναι να πάνε σχολείο; Μήπως η "Χώρα των παιδιών" είναι …το σχολείο;

Μαζί με τον μικρό Φώκο θα ανακαλύψει και το δικό σας παιδάκι τη "μαγεία", τη χρησιμότητα και τη χαρά του σχολείου…

Καλή δύναμη!!!

Για παιδιά προσχολικής ηλικίας

by Ιωάννα Ζωγράφου, φιλόλογος

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog: