Το blog της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Νέο Εφορευτικό Συμβούλιο στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

Με Levadia LibraryLevadia Library 27 Jun 2022 12:02

  • ΜΕΛΗ

Τους συγχαίρουμε και τους ευχόμαστε καλή θητεία.

Το Παιδικό Μουσείο Exploration στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

Το Παιδικό Μουσείο Exploration έφτιαξε τις βαλίτσες του και ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα! Σταθμός του για το μήνα Ιούνιο 2022 η **[*http://liblivadia.wikidot.com/ Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, όπου το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου «ΒΙΒΛΙΟ: Τα φύλλα που μιλάνε» θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο των καλοκαιρινών δράσεων της Βιβλιοθήκης για παιδιά «ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 2022», και συγκεκριμένα για το διάστημα 20 έως 30 Ιουνίου. Τη δράση εμψυχώνει η φιλόλογος και συγγραφέας Κατερίνα Δημόκα.

Καθετί που έκανε, σκέφτηκε, κέρδισε ή δημιούργησε η ανθρωπότητα,
όλα αυτά βρίσκονται, σαν μια μαγική παρακαταθήκη, στις σελίδες των βιβλίων. Αποτελούν εκλεκτό κτήμα των ανθρώπων.
Τόμας Καρλάιλ

Το Exploration ταξιδεύει στις βιβλιοθήκες

Νέα έκδοση του Στάθη Ασημάκη «Σύμμεικτα ΙΙ»

Με Levadia LibraryLevadia Library 17 May 2022 11:28

1.jpg

Το τελευταίο πόνημα του συντοπίτη συγγραφέα Στάθη Ασημάκη με τίτλο «Σύμμεικτα ΙΙ. (Διαβάζοντας τους άλλους)» κυκλοφόρησε πρόσφατα, διατίθεται δωρεάν κι αρθρώνεται σε 3 μέρη. Προλογίζεται από τον ίδιο τον συγγραφέα ως εξής:

ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Σπύρο Γουργιώτη & Νικόλαο Τασιόπουλο (14/05/2022)

  • Σπύρου Γουργιώτη, με αφορμή το βιβλίο του «Η Οδύσσεια του Χάους» (αυτοέκδοση, 2021). Το βιβλίο παρουσιάζουν οι Δημήτριος Τζουβάλης και Δαμιανός Μωραΐτης
  • Νικολάου Τασιόπουλου, με αφορμή το βιβλίο του «Φιλοβοιωτός. Ιστορία και ταυτοποίηση του ιστορικού λόφου» (εκδ. HVNT, 2021). Το βιβλίο παρουσιάζει ο Κλεομένης Κατσούλας

στο πλαίσιο των διαδικτυακών εκδηλώσεων ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, το Σάββατο 14 Μαΐου 2022 στις 8 μμ.
Συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής, Διευθυντής της Βιβλιοθήκης.

Συγγραφείς τιμούν την Ποίηση (20-22/03/2022)

Με Levadia LibraryLevadia Library 18 Mar 2022 15:03

ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς
Με αφορμή την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ 21 Μαρτίου, ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ, απαγγέλλοντας αγαπημένα τους ποιήματα μέσα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης.

Διαδικτυακή παρουσίαση των φωτογράφων Αλέκας Τσιρώνη & Κώστα Γαλάνη (16/03/2022)

Την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022 ώρα 7 μμ – 10 μμ
Διαδικτυακή παρουσίαση των φωτογράφων Αλέκας Τσιρώνη & Κώστα Γαλάνη, του γενικού έργου τους, αλλά και tης μινιμαλιστικής τους προσέγγισης και ερμηνείας.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
- Ομάδα Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς
- Minimalist Photography Gr (https://www.facebook.com/groups/185471648619286/)

GT-1-1.JPG

Όπως λέει η Αλέκα Τσιρώνη: «Το να περιγράψω το τι φωτογραφίζω, είναι μεγάλη δέσμευση για μένα. Είναι σα να υπόσχομαι λεκτικά ότι θα φωτογραφίζω εσαεί μόνο αυτά.
Αν θα έπρεπε να ονοματίσω, έστω με ανεπάρκεια και συνοπτικά, τα θέματά μου, θα έλεγα ότι με ενδιαφέρει το απαξιωμένο στην θέαση, το μη προνομιούχο ως εικόνα, το “δεύτερο”.
Η καθημερινότητα, το οικείο και το ανοίκειο, οι γνωστοί και οι τυχαίες συναντήσεις, οι χώροι εργασίας, το στιγμιότυπο αλλά η μελέτη του χώρου με αφορούν.
Η μοναδική φωτογραφία έχει έναν χαρακτήρα οπτικού, ασυνεχούς ημερολογίου. Υποστηρίζω, επίσης, τις θεματικές σειρές, ως έκφραση συγκεκριμένων θέσεων, αντιλήψεων και υποκειμενικών ερμηνειών».

Ο Κώστας Γαλάνης με τα δικά του λόγια:
«Περπατάω πολύ μέσα στην Αθήνα. Μου αρέσουν διάφορες γειτονιές. Πολυσύχναστες, παραμελημένες, φωτεινές, θαμπές. Μου αρέσει το έντονο μεσημεριανό φως αλλά και η νυχτερινή Αθήνα. Προσπαθώ να καταγράψω την ατμόσφαιρα της μεγαλούπολης. Εστιάζω σε λεπτομέρειες που εσωκλείουν μια συμμετρία…»

Η εκδήλωση θα γίνει μέσω της εφαρμογής Zoom, και τα στοιχεία σύνδεσης θα αποσταλούν στους συμμετέχοντες 1-2 ημέρες πριν με email.

ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Δημήτριο Τζουβάλη & Εύα Στάμου (26/02/22)

Με Levadia LibraryLevadia Library 16 Feb 2022 09:29

  • Δημητρίου Τζουβάλη, με αφορμή το βιβλίο του «Η επανάσταση της τουαλέτας» (εκδ. Αρμός, 2020. Το βιβλίο παρουσιάζει ο Θανάσης Λάλας.
  • Εύας Στάμου, με αφορμή το βιβλίο της «Τα κορίτσια που γελούν» (εκδ. Αρμός, 2018). Το βιβλίο παρουσιάζει ο Δημήτρης Αλεξάνδρου.

στο πλαίσιο των διαδικτυακών εκδηλώσεων ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022 στις 7 μμ.

2013: Για το πρόγραμμα "Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη" στο 2ο Unconference του Future Library

Posted on 12 Jan 2014 08:48

Στο πλαίσο του 2ου Unconference του Future Library που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη στις 9 και 10 Δεκεμβρίου 2013, η υπάλληλος της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, εμπνέυστρια και υπεύθυνη για το πρόγραμμα "Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη" Κατερίνα Κεράστα παρουσίασε την εμπειρία και τα συμπεράσματα από την πιλοτική φάση του project.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Τι είναι το Media Lab της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Posted on 12 Jan 2014 00:16

Το Media Lab είναι ένας νέος ελκυστικός και άνετος χώρος δημιουργικότητας στο ισόγειο της Βιβλιοθήκης μας, που δημιουργήθηκε από το Future Library το φθινόπωρο του 2013, με την αποκλειστική χρηματοδότηση του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος».

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

page 47 of 47« previous12...454647