Το blog της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΑΣΗΜΑΚΗ

Με liblivadialiblivadia 28 May 2020 07:47

Ο Γιώργος Χ. Θεοχάρης υποψήφιος για το Κρατικό Βραβείο Ποίησης

Με liblivadialiblivadia 26 May 2020 10:53

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΒΡΑΧΕΙΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ 2019 (εκδόσεις 2018).

Μεταξύ των υποψηφίων και ο Γιώργος Χ. Θεοχάρης για την ποιητική συλλογή «Πλησμονή οστών», εκδόσεις Μελάνι

%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%9D%CE%97%20%CE%9F%CE%A3%CE%A4%CE%A9%CE%9D.jpg

Λίγα λόγια για το βιβλίο: “Πλησμονὴ ὀστῶν, γιατί Ποίηση σημαίνει ἀπάρνηση καὶ μαζὶ μεταστοιχείωση τοῦ ὑλικοῦ ποὺ παύει νὰ ὑπάρχει ἐνῶ ταυτοχρόνως ἐξακολουθεῖ νὰ ὑφίσταται, ὡς ὀστό, ὡς σκελετός, ὡς μνήμη, ὡς ὄντως Λόγος. Πλησμονὴ ὀστῶν, γιατί καθὼς ποίημα τὸ ποίημα ἁρμολογεῖται ὁ σκελετὸς τῆς συλλογῆς ἀπὸ ὀστά συναισθημάτων, ἐμπειριῶν, σκέψεων, πικρῆς, τραυματικῆς μνήμης, δονούμενου ἐρωτικοῦ συγκλονισμοῦ, ἀγάπης τρυφερῆς, ὅλο καὶ κάποιο περισσεύει. Ὅλο καὶ κάποιο, λὲς ἀπὸ τοῦ Ἀδὰμ τῆς Γραφῆς τὸ πλευρό, μετασχηματίζεται σὲ νέο ποίημα, θεμελιώνει μιὰ καινούργια Πλησμονὴ ὀστῶν. Πλησμονὴ ὀστῶν, γιατί ἀκόμη κι ἕνα ἄδειο κρανίο, στὸ ὀστεοφυλάκιο, μιὰ ἰσχυρή, νομίζω, εἶναι εἰκόνα συμπυκνωμένης πραγματικότητας.”

Νέα έκδοση φωτογραφικού λευκώματος "Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη"

Με damor1952damor1952 25 May 2020 09:40

VivlioAnagnosiVivliothiki.jpg

Η έκθεση φωτογραφίας «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη», ήταν - και είναι - μια προσπάθεια των μελών της Ομάδας Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, να αναδείξουν τη θεμελιακή ανάγκη - αξία της ανάγνωσης ως προσωπικής διαδικασίας, και την αξία της ύπαρξης του έντυπου βιβλίου, όχι μόνο ως περιεχομένου αλλά και ως αντικειμένου (αξία ιστορική, συλλεκτική, χρηστική κλπ). Τα μέλη που συμμετείχαμε στην ομώνυμη έκθεση, πάνω απ' όλα θελήσαμε να καταγράψουμε την ξεχωριστή αξία και την αναγκαιότητα μιας βιβλιοθήκης, δημόσιας αλλά και ιδιωτικής. Μια ιδιωτική βιβλιοθήκη αντανακλά και αντανακλάται στην προσωπικότητα του "κατέχοντος". Μια Δημόσια Βιβλιοθήκη, μέσα από την ολότητα των δράσεων της, αντανακλά και αντανακλάται στην "προσωπικότητα" της πόλης, μα και στην προσωπικότητα του καθένα μας ξεχωριστά.
Έτσι οι Ομάδες Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, αποφάσισαν, το 2016, να αφιερώσουν την έκθεσή τους, «στη Βιβλιοθήκη μας». Το θέμα που επιλέξαμε ήταν «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη», σε μια προσπάθεια να αναδείξουμε τη θεμελιακή ανάγκη − αξία της ανάγνωσης ως προσωπικής διαδικασίας, και την αξία της ύπαρξης του βιβλίου, έντυπου και ηλεκτρονικού, όχι μόνο ως περιεχομένου αλλά και ως αντικειμένου (αξία ιστορική, συλλεκτική, χρηστική κλπ).
Με αρκετή καθυστέρηση, οι φωτογραφίες της έκθεσης αυτής, καθώς και το υπόλοιπο υλικό που την συνόδευε, έγιναν ένα πανέμορφο ηλεκτρονικό βιβλίο που εκδόθηκε με κάθε «επισημότητα» από το Σύλλογο «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» με τίτλο «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη» και αρ. ISBN 9686188485709.
Περισσότερα στο ηλεκτρονικό βιβλίο «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη» που αποτελεί ψηφιακό τεκμήριο της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς εδώ
Για κατέβασμα σε μορφή PDF εδώ
Για on line ανάγνωση εδώ
— Σε εκτελέσιμο αρχείο FlipBook, αρκεί να το ζητήσετε με μήνυμα ή email [moc.liamg|aidavilbil.iolif#moc.liamg|aidavilbil.iolif).

Συμβουλευτική Online Υπηρεσία "Βελτίωσε το Βιογραφικό σου!"

Με Levadia LibraryLevadia Library 03 May 2020 17:36

ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ/Η ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΟΥ;
Αν όχι, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

jsl2020cv.png

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς επιδίωκε ανέκαθεν την προσφορά ποιοτικών και επίκαιρων υπηρεσιών που να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των χρηστών της, των αναγνωστών, των πολιτών. Έτσι και σήμερα, με αφορμή τον περιορισμό κυκλοφορίας των πολιτών λόγω της επιδημιολογικής κρίσης (καραντίνα), προσάρμοσε την υπηρεσία της «Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη» (που προσφέρεται ήδη από το 2012 μέσω σεμιναρίων) στα νέα δεδομένα.
Η υπηρεσία Job Search Library παρέχεται δωρεάν. Πιστοποιημένοι υπάλληλοι και εθελοντές παρέχουν διαδικτυακή υποστήριξη πάντοτε προσανατολισμένη και προσαρμοσμένη στις ατομικές και εκάστοτε ανάγκες του κάθε ενδιαφερόμενου, παρέχοντας γνώσεις και τεχνικές που θα τους καταστήσουν ικανούς να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.

Το Βιογραφικό (CV) είναι ίσως το ισχυρότερο εργαλείο που μπορεί να έχει κάποιος στη φαρέτρα του, και απαιτείται γνώση, σοβαρή και "έξυπνη" σύνταξη για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού: της εξασφάλισης συνέντευξης και της συνεπακόλουθης ποθητής πρόσληψης σου. Με την απομακρυσμένη υπηρεσία μας "Βελτίωσε το βιογραφικό σου!" στοχεύουμε στην έμπρακτη υποστήριξη για τη σχεδίαση και την ανάδειξη του επαγγελματικού σου προφίλ.

Η υπηρεσία απευθύνεται σε ανέργους αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο που αναζητά εργασία.
Διάρκεια παροχής υπηρεσίας από 4 Μαΐου έως 7 Ιουνίου 2020.

Όσοι, λοιπόν, ενδιαφέρονται, δεν έχουν παρά

  1. να συμπληρώσουν την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  2. να συμβουλευτούν το αρχείο "Βελτίωσε το βιογραφικό σου!" που θα λάβουν σε μήνυμα αμέσως μετά την υποβολή της φόρμας
  3. να στείλουν το βιογραφικό τους στο moc.kooltuo|yrarbilsj#moc.kooltuo|yrarbilsj, και φυσικά να αναμένουν με σειρά προτεραιότητας απαντητικό email.

Η επικοινωνία θα είναι δυνατή ούτως ή άλλως με όλα τα μέσα που μας παρέχει η τεχνολογία.

WEBSITE : http://jsl.wikidot.com/

SOCIAL MEDIA:
Facebook Page: https://www.facebook.com/jobsearchlibrary/
Twitter: https://twitter.com/JobSearchLib
Νέα από την αγορά εργασίας (Scoop.it): https://www.scoop.it/topic/job-search-library

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Email: moc.kooltuo|yrarbilsj#moc.kooltuo|yrarbilsj
Facebook Messenger σελίδας (https://www.facebook.com/jobsearchlibrary/)
Τηλ. & Viber 6989717996 (Μαρία Παπαλουκά)

%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BA%CE%AC.jpg

Η Μαρία Παπαλουκά του Λουκά θα σε βοηθήσει σε όλα τα βήματα που θα κάνεις για τη δημιουργία του βιογραφικού σου. Ζει στη Λιβαδειά. Είναι τελειόφοιτη Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων με κατεύθυνση σπουδών της το Μάρκετινγκ, και σπουδάστρια τμήματος Δ.Ι.Ε.Κ. Στελεχών Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου- Φοροτεχνικού Γραφείου. Διαθέτει εργασιακή εμπειρία στο τμήμα πωλήσεων στον ιδιωτικό τομέα. Έχει πολύ καλή γνώση υπολογιστών, μιλά άριστα αγγλικά και καλά γαλλικά. Έχει λάβει μέρος σε αρκετά συνέδρια και ημερίδες με θέματα κοινωνικού και οικονομικού ενδιαφέροντος. Δραστηριοποιείται εθελοντικά στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Λιβαδειάς από το 2012. Παρουσίασε την εμπειρία της στον εθελοντισμό στο Unconference του Future Library το 2012, υπό την αιγίδα του ΙΣΝ, ως μια από τους κεντρικούς ομιλητές. Στο πλαίσιο του προγράμματος "Αναζήτηση Εργασίας με Αρωγό τη Βιβλιοθήκη" παρακολούθησε με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας “Door Training” με θέμα την στρατηγική σταδιοδρομίας, εύρεση ευκαιριών εργασίας και τεχνικές αναζήτησης εργασίας, και φυσικά συμμετείχε ως εκπαιδεύτρια στην υλοποίηση του προγράμματος στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς.

Γιατί η Ελλάς ζητάει δικαιοσύνη

Με damor1952damor1952 13 Apr 2020 15:30

GiatiEllas.jpg

Υπάρχουν πολλά βιβλία και κείμενα που αναφέρονται στα γεγονότα, τις καταστροφές, τις εκτελέσεις, την πείνα, τις ανθρώπινες απώλειες κλπ. της κατοχής. Το βιβλίο όμως αυτό με τον πολύ χαρακτηριστικό τίτλο έχει μερικά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που νομίζω το προσδιορίζουν ως ιδιαίτερης σημασίας.
— Πρώτον είναι γραμμένο, σχεδόν εν θερμώ, τέλος του 1945 και έχει εκδοθεί μέσα στο 1946. Αυτό έχει διπλή αξία.
α) Τα γεγονότα που περιγράφονται δεν είναι απλώς μνήμη, είναι πρόσφατα βιώματα και εξακολουθούν να είναι ο εφιάλτης του Ελληνικού λαού.
β) Η Ελλάδα ζει ένα νέο εφιάλτη που ονομάζεται εμφύλιος πόλεμος και όλα όσα προηγήθηκαν από την απελευθέρωση, Οκτώβριος 1944, μέχρι και την έναρξη του εμφυλίου, Μάρτιος 1946.
— Δεύτερον είναι γραμμένο από δυο ανθρώπους, τους Ν. Ι. Παπαδημητρίου (Αστυν. Διευθυντή Β΄) και Γ. Α. Μπότση (Αστυνόμο Α΄) που αφενός κανείς δεν μπορεί να τους θεωρήσει «υπόπτους» όταν μιλάνε, το 1946, για «καθάρματα όργανα του κατακτητού» και «βδελυρούς πράκτορες των Γερμανών», αφετέρου εξηγεί σε συνδυασμό με το β) παραπάνω, την απουσία οποιασδήποτε αναφοράς στην Εθνική Αντίσταση (συλλήβδην όλων των αντιστασιακών ομάδων).
— Τρίτον στηρίζεται σε στοιχεία και κυρίως φωτογραφικό υλικό που είχε συλλέξει μια «μυστική υπηρεσία» που είχε συστήσει ο Κωνσταντίνος Γαρδίκα (1) στην Εγκληματολογική Υπηρεσία και το οποίο παρέδωσε στο Υπ. Εσωτερικών το Μάρτιο του 1945.
— Τέταρτον Αντιμετωπίζει το θέμα με πληρότητα, σε μόλις 123 σελ., όπως φαίνεται και από τα περιεχόμενα(2) που χρόνια μετά σπανίζει.

(1) Ο Κωνσταντίνος Γαρδίκας (1896–1984) ήταν Έλληνας νομικός και καθηγητής πανεπιστημίου. Ήταν ο κύριος οργανωτής των ελληνικών εγκληματολογικών υπηρεσιών.

(2) Ἀφιέρωσι
Εἰσαγωγὴ
1. Νομισματικὴ πολιτικὴ στὴν Ἑλλάδα τῶν Ἀρχῶν Κατοχῆς.
2. Ποιὰ εἴδη ἐχαρακτηρίζοντο ὑπὸ τῶν κατακτητῶν ὡς λεία πολέμου
3. Αἱ ἐπιτάξεις τῶν κατακτητῶν
4. Αἱ δεσμεύσεις τῶν εἰδῶν παραγωγῆς
5. Τὰ μόνιμα «μπλόκα» τῶν κατακτητῶν διὰ τὴν λήστευσίν του
Ἑλληνικοῦ Λαοῦ
6. Ἡ ὑπὸ τῶν κατακτητῶν ὀργανωθεῖσα Μαύρη Ἀγορὰ.
7. Ἡ πείνα τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ κατὰ τὴν Κατοχὴν.
8. Ἡ Ἐθνικὴ Ἀντίστασις τῶν Ἑλλήνων καὶ αἳ ὠμότητες τῶν κατακτητῶν
9. Βουλγαρικαὶ ὠμότητες
10. Ἡ Ἑλλὰς ὁλοκαύτωμα τῶν ἰδανικῶν της Ἀνθρωπότητας
11 Ὑλικαὶ καταστροφαὶ
12. Θυσίαι τῆς Ἑλλάδος εἰς ἀνθρωπίνους ὑπάρξεις
13. Πῶς συνέλαβεν ὁ φωτογραφικὸς φακὸς ἕνα μέρος τῆς τραγωδίας τοῦ 'Ἑλληνικοῦ Λαοῦ τὸν καιρὸ τῆς Κατοχῆς.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με Levadia LibraryLevadia Library 26 Mar 2020 08:57

Λαμβάνοντας υπόψη τις τελευταίες εξελίξεις σε σχέση με τον κορωνοϊό αλλά και τις τελευταίες οδηγίες προστασίας, αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας όλες οι δράσεις της Βιβλιοθήκης (μαθήματα φιλοσοφίας, μαθήματα φωτογραφίας, Ομάδες ανάγνωσης, εκπαιδευτικά προγράμματα κλπ.).
Επίσης, η Βιβλιοθήκη θα παραμείνει κλειστή για το αναγνωστικό κοινό μέχρι και την Παρασκευή 10/04/2020, σύμφωνα με τις εντολές του Υπουργείου Παιδείας.

Τσβάιχ Στέφαν | Το μυστήριο της καλλιτεχνικής δημιουργίας

Με damor1952damor1952 08 Mar 2020 11:10

Stefan%20Zweig.jpg

Το μυστήριο της καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι ένα μικρό αριστούργημα, γραμμένο με ένα ευχάριστο χιουμοριστικό τρόπο, από τον Αυστριακό συγγραφέα Στέφαν Τσβάιχ.
Ο τίτλος θυμίζει αστυνομικό μυθιστόρημα, όχι αδίκως βέβαια μιας και ο συγγραφέας, προσφεύγει στη μέθοδο της εγκληματολογικής επιστήμης, προσπαθώντας να βρει την απάντηση στο ερώτημα: Πως δημιουργεί ένας καλλιτέχνης; Έτσι αποφασίζει να «εξετάσει» (μελετήσει) ως μάρτυρες μεγάλους και σπουδαίους καλλιτέχνες.
Μελετώντας λοιπόν καλλιτέχνες συναντά όλες τις περιπτώσεις, από εκείνους που έχουν ένα έμφυτο ταλέντο να γεννούν τέχνη, όπως ο Μότσαρτ, μέχρι τον Μπετόβεν που γράφει και ξαναγράφει, μουντζουρώνει, σκίζει, όπως και ο ίδιος ο Τσβάιχ, για να φτάσει κάποια στιγμή στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Βέβαια και μετά το τέλος του διαβάσματος εξακολουθεί να παραμένει μυστήριο η καλλιτεχνική δημιουργία, ευτυχώς ….

Από όλα τα μυστήρια του κόσμου η δημιουργία ήταν πάντα το πλέον μυστηριώδες. Για αυτό και όλοι οι λαοί και όλες οι θρησκείες ανεξαιρέτως συνέδεσαν τη διαδικασία της δημιουργίας με την έννοια του θείου.
Ο άνθρωπος δεν δείχνει τον πραγματικό του εαυτό παρά μόνο σε ό,τι κάνει. Εκεί και μόνο εκεί, προσφέρει την αληθινή διάσταση του εαυτού του. Ο Γκαίτε, ένας από τους σοφότερους ανθρώπους όλων των εποχών, βρήκε τα πιο σωστά λόγια: Δεν μπορούμε να γνωρίσουμε τα έργα τέχνης όταν τα βλέπουμε μόνο ολοκληρωμένα, πρέπει να τα έχουμε γνωρίσει και εν τω γεννάσθαι.
Πρέπει να εισχωρήσουμε στο μυστικό του δημιουργείν ενός καλλιτέχνη, για να καταλάβουμε το δημιούργημά του.

Ή με τα λόγια του ποιητή

Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς"

Με Levadia LibraryLevadia Library 04 Feb 2020 14:06

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς», σύμφωνα με το άρθρο 10 (παρ. 3, 4, 7, 8) του Καταστατικού του, αποφάσισε στη συνεδρίαση του στις 28/01/2020 την προκήρυξη Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.

Κοπή πίτας 2020 της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς & των Φίλων της

Με Levadia LibraryLevadia Library 09 Jan 2020 11:11

Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ & οι Φίλοι Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς σας προσκαλούν την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2020 – 9:30 μ.μ. στην Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας στο Cafe - Bar Καφωδείο - Λιβαδεια.
Ελάτε να ξεκινήσουμε μαζί το 2020 με έν-τεχνη διάθεση και κέφι!!

Παρουσίαση – Συζήτηση με αφορμή το βιβλίο «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ»

Με Levadia LibraryLevadia Library 09 Dec 2019 09:38

Παρουσίαση – Συζήτηση με αφορμή το νέο βιβλίο της Κατερίνας Δημόκα
«ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ»

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο σύλλογος «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» και οι εκδόσεις Μεταίχμιο σάς προσκαλούν σε παρουσίαση-συζήτηση για τη σχέση των ανηλίκων με την ψηφιακή πραγματικότητα, με αφορμή το παιδικό βιβλίο της συντοπίτισσας Κατερίνας Δημόκα «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019, στις 7 μμ. στην αίθουσα «Θολωτό Κρύας» στη Λιβαδειά.
Θα μιλήσουν ο Βοιωτός συγγραφέας Κώστας Πούλος, η ψυχολόγος παιδιών - ενηλίκων και ψυχοθεραπεύτρια Ελίνα Τρωγάδα και η συγγραφέας.
Τη βραδιά πλαισιώνει μουσικά η πιανίστα Φιλιώ Στάμου με τις μαθήτριες Νικολέτα Μάνεση, Άννα Δημητρέλου-Κουτσουλέρη και Κωνσταντίνα Καρατσόλη.

Μαθήματα Φιλοσοφίας 2019-2020

Με Levadia LibraryLevadia Library 29 Oct 2019 12:31

Ο σύλλογος «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς», με την υποστήριξη της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λεβαδείας, διοργανώνει σεμινάριο οκτώ (8) συναντήσεων με τίτλο «Φιλοσοφούμε … μετά φιλοκαλίας» και εισηγητή τον κ. Στάντη Ρ. Αποστολίδη.

ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ 2019-2020

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς -σε συνεργασία με τον σύλλογο “Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς” οργανώνει και προτείνει μια πληθώρα δράσεων για τους μικρούς της φίλους από τον Νοέμβριο 2019 ως τον Μάιο 2020.

ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 2019-2020

Διαβάζουμε και ανανεώνουμε τον εαυτό μας. Τον μετράμε από την αρχή και τον διευρύνουμε. Κι αν κάποια διαβάσματα στοχεύουν κατευθείαν στο κέντρο της ύπαρξής μας; Κι αν κάποιες πνευματικές διαδρομές μειώνουν την απόσταση από το αινιγματικό συχνά είναι μας; Αξίζει να τις ακολουθήσουμε;

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2019-2020

ΚΟΛΥΜΠΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς θα λειτουργήσει μηνιαίο Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής για παιδιά γυμνασιακών τάξεων. Επιδίωξη της νέας δράσης είναι να ενδυναμωθεί η γλωσσική δεξιότητα των εφήβων και συνάμα να τροφοδοτηθεί η φαντασία τους, ώστε αυτοί να εκφραστούν με πρωτότυπο και παιγνιώδη τρόπο. Και περαιτέρω ακόμα: να βιώσουν τη χαρά στη γλωσσική απελευθέρωση.
Η δημιουργική γραφή συνιστά ένα ζητούμενο στην αξιολόγηση του διδακτικού αντικειμένου της Λογοτεχνίας στο σχολείο. Σε κάθε περίπτωση όμως και πέρα από καταναγκασμούς αποτελεί πρόκληση δημιουργικής σκέψης και διέγερση διανοητικών δυνάμεων, που ξαφνιάζουν ευχάριστα πρωτίστως τα ίδια τα παιδιά. Ο επιθυμητός στόχος είναι η εξοικείωση με τη γλώσσα και ο απώτερος η φιλαναγνωσία.

w_afissa_%CE%94%CE%97%CE%9C.%CE%93%CE%A1.%CE%95%CE%A6..jpg

Δηλώσεις συμμετοχήςQhttp://bit.ly/31hdqeP
Υπεύθυνη εργαστηρίου: Κατερίνα Δημόκα
Έναρξη συναντήσεων: Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019, 11:00 το πρωί
Πληροφορίες στα τηλ. 2261089970, 2261089979

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΑΓΓΙΞΑ ΣΗΜΕΡΑ "Η ανάσα της γης μου"

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΑΓΓΙΞΑ ΣΗΜΕΡΑ (ή… το πρώτο που άγγιξε εμένα) στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
«Η ΑΝΑΣΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΟΥ»: Νουβέλα, Γ. ΜΑΓΚΛΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΩΡΙΚΟΣ, 1986

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ (στην) ΠΑΡΕΑ!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ (στην) ΠΑΡΕΑ!

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ" 2019-2020

Με Levadia LibraryLevadia Library 25 Sep 2019 06:24

  • Α) 24 δίωρες συναντήσεις με τίτλο: «Εισαγωγή στη Φωτογραφία» με εισηγητή τον Δαμιανό Μωραΐτη.

Οι συναντήσεις «Εισαγωγή στη Φωτογραφία» περιλαμβάνουν τρείς θεματικές ενότητες:
* Η Τεχνική λήψης της φωτογραφίας (ώρες 6).
* Η Αισθητική της Φωτογραφίας (ώρες 8).
* Η Ιστορία της Φωτογραφικής τέχνης (ώρες 34).
Σε κάθε μάθημα υπάρχουν υποχρεωτικές ασκήσεις, γίνεται παρουσίαση και μελέτη του έργου σημαντικών φωτογράφων, εξάσκηση σε πραγματικό χρόνο 1 φορά το μήνα, με εξόδους και ομαδικές εκδρομές για φωτογράφηση.

  • Β) 8 τρίωρες συναντήσεις, μια φορά το μήνα, με καλεσμένους γνωστούς και σημαντικούς Έλληνες Φωτογράφους και θεωρητικούς της Φωτογραφίας.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ “ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ 2019”

Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία το πρόγραμμα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς με τον τίτλο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 2019. Από τις 18 Ιουνίου έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2019. Πλήθος παιδιών, ηλικίας 4 έως 13 ετών, με εκατοντάδες συμμετοχών, παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά και δυναμικά σε 20 δράσεις και εργαστήρια. Οργανωτικά υπεύθυνη για το πρόγραμμα ήταν η υπάλληλος της Βιβλιοθήκης Κατερίνα Κεράστα.

ΕΚΘΕΣΗ "ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ | ΑΜΕΡΙΚΗ – ΡΩΣΙΑ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ"

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο Δήμος Λεβαδέων, το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης και ο σύλλογος «ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» συνδιοργανώνουν έκθεση με τίτλο:

ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΜΕΡΙΚΗ – ΡΩΣΙΑ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Στα εγκαίνια το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019, στις 8 μμ., στο συνεδριακό κέντρο «Χρήστος Παλαιολόγος» στις Πηγές της Κρύας θα γίνει παρουσίαση των δύο παράλληλων βιβλίων, Στα εγκαίνια και στην παρουσίαση των βιβλίων που είναι η βάση της έκθεσης: «Η Αμερική σε 78 στροφές» και «Ρωσία ’98, Μετά το παραπέτασμα» καθώς και του έργου του φωτογράφου Άρι Γεωργίου, από τον ίδιο τον Άρι Γεωργίου − Αρχιτέκτονα − Φωτογράφο, και από τον Γιάννη Επαμεινώνδα − Διευθυντή του Πολιτιστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης του ΜΙΕΤ και Επιμελητή της έκθεσης.
Θα είναι μαζί μας και ο Διονύση Καψάλης, Ποιητής - Διευθυντής του Μορφωτικού Ιδρύματος της Εθνικής Τραπέζης.

Χειμερινό ωράριο 2019-2020

book-3755514_1920.jpg

«Αυτός ο άνθρωπος δεν αντέχει το φθινόπωρο·
τον φθίνει, ανεπανόρθωτα τον φθίνει, κι ας µην είναι οπώρα.
Είναι, ως εκ τούτου, φυσικό που του αντιστέκεται,
που σαν τρελός µαζεύει τα πεσµένα φύλλα
και τα ξανακολλάει στα κλαδιά των δέντρων.
Θα καταφέρει άραγε να ακυρώσει έτσι του καλοκαιριού την αναχώρηση,
την έλευση να µαταιώσει του χειµώνα;»

Αργύρης Χιόνης

"Εμψύχωση" των εμψυχωτών! Μικρά tips για τη δράση σου

Posted on 17 Jul 2014 17:40

της Μαρίας Παπαλουκά, εθελόντριας στη Βιβλιοθήκη μας

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

2014: Μετά τα «Τα παιδιά του Δράκου» ανανεώνεται το ραντεβού της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης

Posted on 10 Jul 2014 22:55

«Τα παιδιά του Δράκου» της Μαρίας Σκιαδαρέση, ήταν το τελευταίο βιβλίο που διάβασαν τα παιδιά της «Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης» της Βιβλιοθήκης λίγο πριν το καλοκαίρι.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

2014: Μυθολογικό Εργαστήρι: Ο μύθος του Ερυσίχθονα

Posted on 10 Jul 2014 22:22

Ο μύθος του Ερυσίχθονα ήταν το θέμα που επεξεργάστηκαν τα παιδιά στην τελευταία συνάντησή τους, Σάββατο 14 Ιουνίου, στο Μυθολογικό Εργαστήρι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς. Ο μύθος του Ερυσίχθονα παραμένει επίκαιρος και αποτελεί ένα διαχρονικό μήνυμα στην ανθρωπότητα.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Photogallery από τη δράση "Η μέρα από ψηλά και από χαμηλά" (20/6/2014)

Posted on 08 Jul 2014 19:35

Από την Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2014 "Ό,τι κ αν σκέφτεσαι, σκέψου το αντίθετο"
"Η μέρα από ψηλά και από χαμηλά" (20/6/2014)

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Photogallery από τη δράση "Η αρχή και το τέλος μιας ιστορίας" (20/6/2014)

Posted on 08 Jul 2014 19:21

"Η αρχή και το τέλος μιας ιστορίας" (20/6/2014)

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Photogallery από τη δράση "Η μέρα του ορθού και του ανάποδου" (19/6/2014, 1η συνάντηση)

Posted on 08 Jul 2014 19:12

"Η μέρα του ορθού και του ανάποδου" (19/6/2014, 1η συνάντηση)
Κάναμε μια κουβέντα με τα παιδιά για το τι είναι ορθό και τι ανάποδο, βρήκαμε καταστάσεις, ενέργειες και πράγματα ορθά ή ανάποδα.
Διαβάσαμε το παραμύθι «Τα τρία απαίσια γουρουνάκια» και χωρισμένοι σε 5 ομάδες γράψαμε από μια ανάποδη ιστορία και στο τέλος τη ζωγραφίσαμε κιόλας.
Εμψυχώτρια η Νάνα Φλώρου και βοηθός η Αντζελα Παπασπύρου.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Photogallery από τη δράση "Τα αντίθετα δραπέτευσαν στο πάρκο" (18/6/2014, 1η συνάντηση)

Posted on 04 Jul 2014 13:32

"Τα αντίθετα δραπέτευσαν στο πάρκο" (18/6/2014, 1η συνάντηση)
Τα παιδιά πιασμένα από το χέρι ανά δύο πήγαν στο πάρκο που βρίσκεται κοντά στη βιβλιοθήκη και παρατηρώντας το χώρο ανακάλυψαν πολλά αντίθετα πράγματα. Κάθε ζευγάρι ανακάλυψε και ένα αντίθετο (άσχημο-όμορφο, στενό-φαρδύ, προστατευμένο-απροστάτευτο, ψηλό-κοντό, ελαφρύ-βαρύ, κλπ)!Η Λένα και η Μαργαρίτα Μπάτα απαθανάτισαν με τη φωτογραφική μηχανή τα αντίθετα των παιδιών. Καθήσαμε στη σκιά ενός δέντρου και παίξαμε ένα παιχνίδι με τις κάρτες της WWF «Καλύτερη ζωή».
Γυρνώντας στη βιβλιοθήκη εκτυπώσαμε τις φωτογραφίες που είχαμε τραβήξει στο πάρκο και κάναμε ένα κολάζ!
Εμψυχώτρια η Νάνα Φλώρου και βοηθοί η Λένα, η Μαργαρίτα, η Αντζελα Παπασπύρου και η Μαρία-Χριστίνα Αθανασοπούλου.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Photogallery από τη δράση "Η μέρα του όμορφου και του άσχημου / Το ασχημόπαπο" (17/6/14)

Posted on 04 Jul 2014 13:15

"Η μέρα του όμορφου και του άσχημου / Το ασχημόπαπο" (17/6/14)
Διαβάσαμε «Το ασχημόπαπο» και δημιουργήσαμε 2 ομάδες οι οποίες κατά τη διάρκεια της αφήγησης κατέγραφαν τα όμορφα και τα άσχημα.
Μετά το τέλος της αφήγησης ακούσαμε τι είχαν καταγράψει τα παιδιά και κάναμε μερικά σχόλια.
Πήραμε χαρτί μέτρου και ζωγραφίσαμε μερικά από τα όμορφα και άσχημα που κατέγραψαν τα παιδιά…και όλα αυτά με εμψυχώτρια την Νάνα Φλώρου και βοηθούς την Ιωάννα Τσώνη και την Αντζελα Παπασπύρου.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Photogallery από τη δράση "Ξεκινάμε να γνωρίσουμε τους αντίθετους κόσμους" (16/6/2014)

Posted on 04 Jul 2014 13:04

"Ξεκινάμε να γνωρίσουμε τους αντίθετους κόσμους" (16/6/2014)

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ»

Posted on 02 Jul 2014 11:49

Την Τρίτη 24 Ιουνίου 2014, στον 3ο όροφο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα: «Εναλλακτικές Ομάδες Ανάγνωσης», για νέους/ες και εφήβους, το οποίο στόχευε σε μια διαφορετική προσέγγιση της λογοτεχνίας και συντόνισαν εθελόντριες ψυχολόγοι.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Ολοκληρώνεται το σεμινάριο "Αναζήτηση Εργασίας"

Posted on 27 Jun 2014 11:16

"ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΡΩΓΟ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ"
Τη Δευτέρα 30/6/14 στις 6 το απόγευμα ολοκληρώνουμε με την 3η Ενότητα "Γ. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ", και συγκεκριμένα θα μιλήσουμε για:

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1954 έως σήμερα

Posted on 27 Jun 2014 05:49

Φέτος η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς κλείνει 60 χρόνια προσφοράς στην τοπική κοινωνία και όχι μόνο. Με αφορμή αυτό το γεγονός παρακαλούμε όσους φίλους και συμπολίτες διαθέτουν προσωπικές φωτογραφίες που απεικονίζουν στιγμιότυπα και δράσεις, εντός ή εκτός των κτιρίων που στεγαζόταν η Βιβλιοθήκη από το 1954 μέχρι σήμερα, να μας τις δανείσουν και να μας επιτρέψουν αφού τις σκανάρουμε να τις εντάξουμε στη συλλογή μας.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Θερινό Ωράριο

Posted on 26 Jun 2014 20:43

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας εύχεται στους αναγνώστες της καλό καλοκαίρι και τους πληροφορεί για την εφαρμογή του θερινού ωραρίου της.
Ετσι από 30 Ιουνίου μέχρι και 14 Σεπτεμβρίου η Βιβλιοθήκη θα λειτουργεί
καθημερινά 8.30 πμ - 2.30 μμ.
Τα απογεύματα και τα Σάββατα θα παραμείνει κλειστή.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια