Το blog της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Βιβλία που ξεχώρισαν | Γιάννας Βαρουξή-Μπαδύλα Η ΛΕΝΑΙΝΑ

Με aikkeraikker 23 Nov 2022 10:00

Σήμερα η συγγραφέας ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑΜΑ μας προτείνει
το βιβλίο της Γιάννας Βαρουξή-Μπαδύλα Η ΛΕΝΑΙΝΑ (αυτοέκδοση, 2020)

Βιβλία που ξεχώρισαν | Αλλαίν ντε Μποττόν ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

Με Levadia LibraryLevadia Library 14 Oct 2022 08:51

[[=]]
Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς εγκαινιάζει μια νέα στήλη με τον τίτλο "Βιβλία που ξεχώρισαν", όπου συγγραφείς και συνεργάτες της Βιβλιοθήκης προτείνουν και σχολιάζουν ένα βιβλίο που ξεχώρισαν κι αξίζει της προσοχής των αναγνωστών.

Έκθεση Φωτογραφίας "Μικρές Φωτοϊστορίες" (3-9/9/2022)

Με Levadia LibraryLevadia Library 19 Aug 2022 06:30

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας και η Ομάδα Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, σας προσκαλούν στην έκθεση που διοργανώνουν με τίτλο Μικρές Φωτοϊστορίες, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Δήμου Λεβαδέων "Τροφώνια 2022" και με την υποστήριξη του συλλόγου Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς.

Νέο Εφορευτικό Συμβούλιο στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

Με Levadia LibraryLevadia Library 27 Jun 2022 12:02

  • ΜΕΛΗ

Τους συγχαίρουμε και τους ευχόμαστε καλή θητεία.

Το Παιδικό Μουσείο Exploration στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

Το Παιδικό Μουσείο Exploration έφτιαξε τις βαλίτσες του και ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα! Σταθμός του για το μήνα Ιούνιο 2022 η **[*http://liblivadia.wikidot.com/ Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, όπου το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου «ΒΙΒΛΙΟ: Τα φύλλα που μιλάνε» θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο των καλοκαιρινών δράσεων της Βιβλιοθήκης για παιδιά «ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 2022», και συγκεκριμένα για το διάστημα 20 έως 30 Ιουνίου. Τη δράση εμψυχώνει η φιλόλογος και συγγραφέας Κατερίνα Δημόκα.

Καθετί που έκανε, σκέφτηκε, κέρδισε ή δημιούργησε η ανθρωπότητα,
όλα αυτά βρίσκονται, σαν μια μαγική παρακαταθήκη, στις σελίδες των βιβλίων. Αποτελούν εκλεκτό κτήμα των ανθρώπων.
Τόμας Καρλάιλ

Το Exploration ταξιδεύει στις βιβλιοθήκες

Νέα έκδοση του Στάθη Ασημάκη «Σύμμεικτα ΙΙ»

Με Levadia LibraryLevadia Library 17 May 2022 11:28

1.jpg

Το τελευταίο πόνημα του συντοπίτη συγγραφέα Στάθη Ασημάκη με τίτλο «Σύμμεικτα ΙΙ. (Διαβάζοντας τους άλλους)» κυκλοφόρησε πρόσφατα, διατίθεται δωρεάν κι αρθρώνεται σε 3 μέρη. Προλογίζεται από τον ίδιο τον συγγραφέα ως εξής:

Συγγραφείς τιμούν την Ποίηση (20-22/03/2022)

Posted on 18 Mar 2022 15:03

ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς
Με αφορμή την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ 21 Μαρτίου, ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ, απαγγέλλοντας αγαπημένα τους ποιήματα μέσα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Δημήτριο Τζουβάλη & Εύα Στάμου (26/02/22)

Posted on 16 Feb 2022 09:29

  • Δημητρίου Τζουβάλη, με αφορμή το βιβλίο του «Η επανάσταση της τουαλέτας» (εκδ. Αρμός, 2020. Το βιβλίο παρουσιάζει ο Θανάσης Λάλας.
  • Εύας Στάμου, με αφορμή το βιβλίο της «Τα κορίτσια που γελούν» (εκδ. Αρμός, 2018). Το βιβλίο παρουσιάζει ο Δημήτρης Αλεξάνδρου.

στο πλαίσιο των διαδικτυακών εκδηλώσεων ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022 στις 7 μμ.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Γιώτα Αλεξάνδρου & Βαλεντίνη Φωλιά (22/1/22)

Posted on 18 Jan 2022 07:58

  • Βαλεντίνας Φωλιά, με αφορμή το βιβλίο της «Η Νίκη της Φωτιάς» (εκδ. Έαρ, 2021). Το βιβλίο παρουσιάζει η Δήμητρα Γκούτη-Τσιαμπόκαλου.

Γιώτας Αλεξάνδρου, με αφορμή τα βιβλία της «Μάντρα, Μάντρα τί μαγειρεύεις;» & «Μια κόκκινη μύτη, ένα βιολί κι ένα όνειρο» (εκδ. Ελληνοεκδοτική, 2021). Τα βιβλία παρουσιάζει η Κατερίνα Δημόκα.
στο πλαίσιο των διαδικτυακών εκδηλώσεων ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022 στις 7 μμ.
Συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια