Το blog της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΤΑΣ Μια θεματική επιλογή από το Φωτογραφικό έργο του (24/02/2020)

Με Levadia LibraryLevadia Library 15 Feb 2021 08:42

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
ΟΜΑΔΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

ΒΙΒΛΙΟΜΑΤΙΑ στο βιβλίο της Στέλλας Κάσδαγλη "Ήθελα μόνο να χωρέσω"

Με Levadia LibraryLevadia Library 18 Nov 2020 11:28

«Ήθελα μόνο να χωρέσω», της Στέλλας Κάσδαγλη. Εκδόσεις Πατάκη, 2013.

Ένα δυνατό βιβλίο, γραμμένο στην ιδιόλεκτο του εφήβου, με ζωντανούς ήρωες και αιχμηρό προβληματισμό για το πόσο αβάσταχτη μπορεί να γίνει η ύπαρξη των παιδιών εν αγνοία μας. Ένα βιβλίο εξομολόγησης με νεανική φωνή, που αποκαλύπτει στους ενήλικες το παρασκήνιο του εφηβικού ψυχισμού.

Διαδικτυακή παρουσίαση του βιβλίου: "37 οχυρώσεις της Βοιωτίας - αρχαίες, μεσαιωνικές, νεότερες" (video)

Posted on 01 Jul 2020 06:35

[[=]]

Διαδικτυακή παρουσίαση του βιβλίου: "37 οχυρώσεις της Βοιωτίας - αρχαίες, μεσαιωνικές, νεότερες", 19 Ιουνίου 2020
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ:
- Dr Αλεξάνδρα Χαραμή, Δ/ντρια της Εφορείας Αρχαιοτήτων Βοιωτίας
- Λεωνίδας Διαμαντής, Δ/ντής της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς
Παρεμβάσεις από τους συγγραφείς Γιάννη Ηλία, Σοφία Κ. Μπαδήλα, Πέτρο Σαμούχο.
Η παρουσίαση μεταδόθηκε, μέσω της πλατφόρμας zoom, ζωντανά στη Facebook σελίδα της Βιβλιοθήκης https://el-gr.facebook.com/levadia.library

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΤΑΣΑ | «ΠΕΤΩΝΤΑΣ Μ' ΕΝΑ DRONE»

Posted on 18 Jun 2020 11:59

Ὥσπου νά μεγαλώσει καί νά καταλάβει ἤ, ἔστω νά νομίζει πώς κατάλαβε τίς γλῶσσες καί τά σύνορα, τή φυλή, τήν ἱστορία, τή ρίζα, ἦταν χαμένος σ’ ἕνα κουβάρι ἀπό διάσπαρτες μικρές πατρίδες καί μιά μεγάλη: τά ἑλληνικά καί τούς ἀνθρώπους. Κι ἡ μνήμη τῆς κυρά Ἑλένης ἡ μεγαλύτερη· ὅπως ἄλλωστε κι οἱ καρδιές πού τή φιλοξένησαν κι ἡ ἴδια καταφύγιό τους. Ἐν τέλει, ἡ πατριδογνωσία πού τόν δίδαξε: ἡ ρίζα εἶναι στήν καρδιά ἀρκεῖ νά μιλάει, νά γράφει ἀκέραια ἑλληνικά. (Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου.)

DRONE2.jpg

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Διαδικτυακή παρουσίαση "37 οχυρώσεις της Βοιωτίας" (19/6/2020)

Posted on 16 Jun 2020 10:00

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας διοργανώνει τη διαδικτυακή παρουσίαση του βιβλίου:

37 οχυρώσεις της Βοιωτίας
αρχαίες, μεσαιωνικές, νεότερες
την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020, στις 7μμ

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ:
  • Dr Αλεξάνδρα Χαραμή, Δ/ντρια της Εφορείας Αρχαιοτήτων Βοιωτίας
  • Λεωνίδας Διαμαντής, Δ/ντής της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Θα γίνουν σύντομες παρεμβάσεις από τους συγγραφείς Γιάννη Ηλία, Σοφία Κ. Μπαδήλα, Πέτρο Σαμούχο.
Η παρουσίαση θα μεταδοθεί ζωντανά στη Facebook σελίδα της Βιβλιοθήκης https://el-gr.facebook.com/levadia.library/

%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%A3%CE%91%20%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3%CE%97%CE%A3%2037%20%CE%9F%CE%A7%CE%A5%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3%201.png

Το βιβλίο περιλαμβάνει τριάντα τρεις (33) οχυρώσεις, που είτε κατασκευάστηκαν κατά τον Μεσαίωνα, είτε προϋπήρχαν και χρησιμοποιήθηκαν με ή χωρίς προσθήκες αυτήν την ιστορική περίοδο. Επιπλέον, περιλαμβάνει τρεις (3) αξιόλογες αρχαίες οχυρώσεις (δύο πύργους και μια φρυκτωρία), καθώς και μια (1) νεότερη.
Το κείμενο εμπλουτίζεται, με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου, με τριάντα επτά (37) πίνακες, είκοσι (20) φύλλα εργασίας, βίντεο, φωτογραφίες, χάρτες, μονοπάτια και αποκρύψεις στο πεδίο.
Το βιβλίο είναι έκδοση της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λεβαδείας με την υποστήριξη της Εταιρείας ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και του συλλόγου ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΑΣΗΜΑΚΗ

Posted on 28 May 2020 07:47

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Ο Γιώργος Χ. Θεοχάρης υποψήφιος για το Κρατικό Βραβείο Ποίησης

Posted on 26 May 2020 10:53

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΒΡΑΧΕΙΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ 2019 (εκδόσεις 2018).

Μεταξύ των υποψηφίων και ο Γιώργος Χ. Θεοχάρης για την ποιητική συλλογή «Πλησμονή οστών», εκδόσεις Μελάνι

%CE%A0%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%9D%CE%97%20%CE%9F%CE%A3%CE%A4%CE%A9%CE%9D.jpg

Λίγα λόγια για το βιβλίο: “Πλησμονὴ ὀστῶν, γιατί Ποίηση σημαίνει ἀπάρνηση καὶ μαζὶ μεταστοιχείωση τοῦ ὑλικοῦ ποὺ παύει νὰ ὑπάρχει ἐνῶ ταυτοχρόνως ἐξακολουθεῖ νὰ ὑφίσταται, ὡς ὀστό, ὡς σκελετός, ὡς μνήμη, ὡς ὄντως Λόγος. Πλησμονὴ ὀστῶν, γιατί καθὼς ποίημα τὸ ποίημα ἁρμολογεῖται ὁ σκελετὸς τῆς συλλογῆς ἀπὸ ὀστά συναισθημάτων, ἐμπειριῶν, σκέψεων, πικρῆς, τραυματικῆς μνήμης, δονούμενου ἐρωτικοῦ συγκλονισμοῦ, ἀγάπης τρυφερῆς, ὅλο καὶ κάποιο περισσεύει. Ὅλο καὶ κάποιο, λὲς ἀπὸ τοῦ Ἀδὰμ τῆς Γραφῆς τὸ πλευρό, μετασχηματίζεται σὲ νέο ποίημα, θεμελιώνει μιὰ καινούργια Πλησμονὴ ὀστῶν. Πλησμονὴ ὀστῶν, γιατί ἀκόμη κι ἕνα ἄδειο κρανίο, στὸ ὀστεοφυλάκιο, μιὰ ἰσχυρή, νομίζω, εἶναι εἰκόνα συμπυκνωμένης πραγματικότητας.”

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Νέα έκδοση φωτογραφικού λευκώματος "Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη"

Posted on 25 May 2020 09:40

VivlioAnagnosiVivliothiki.jpg

Η έκθεση φωτογραφίας «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη», ήταν - και είναι - μια προσπάθεια των μελών της Ομάδας Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, να αναδείξουν τη θεμελιακή ανάγκη - αξία της ανάγνωσης ως προσωπικής διαδικασίας, και την αξία της ύπαρξης του έντυπου βιβλίου, όχι μόνο ως περιεχομένου αλλά και ως αντικειμένου (αξία ιστορική, συλλεκτική, χρηστική κλπ). Τα μέλη που συμμετείχαμε στην ομώνυμη έκθεση, πάνω απ' όλα θελήσαμε να καταγράψουμε την ξεχωριστή αξία και την αναγκαιότητα μιας βιβλιοθήκης, δημόσιας αλλά και ιδιωτικής. Μια ιδιωτική βιβλιοθήκη αντανακλά και αντανακλάται στην προσωπικότητα του "κατέχοντος". Μια Δημόσια Βιβλιοθήκη, μέσα από την ολότητα των δράσεων της, αντανακλά και αντανακλάται στην "προσωπικότητα" της πόλης, μα και στην προσωπικότητα του καθένα μας ξεχωριστά.
Έτσι οι Ομάδες Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, αποφάσισαν, το 2016, να αφιερώσουν την έκθεσή τους, «στη Βιβλιοθήκη μας». Το θέμα που επιλέξαμε ήταν «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη», σε μια προσπάθεια να αναδείξουμε τη θεμελιακή ανάγκη − αξία της ανάγνωσης ως προσωπικής διαδικασίας, και την αξία της ύπαρξης του βιβλίου, έντυπου και ηλεκτρονικού, όχι μόνο ως περιεχομένου αλλά και ως αντικειμένου (αξία ιστορική, συλλεκτική, χρηστική κλπ).
Με αρκετή καθυστέρηση, οι φωτογραφίες της έκθεσης αυτής, καθώς και το υπόλοιπο υλικό που την συνόδευε, έγιναν ένα πανέμορφο ηλεκτρονικό βιβλίο που εκδόθηκε με κάθε «επισημότητα» από το Σύλλογο «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» με τίτλο «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη» και αρ. ISBN 9686188485709.
Περισσότερα στο ηλεκτρονικό βιβλίο «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη» που αποτελεί ψηφιακό τεκμήριο της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς εδώ
Για κατέβασμα σε μορφή PDF εδώ
Για on line ανάγνωση εδώ
— Σε εκτελέσιμο αρχείο FlipBook, αρκεί να το ζητήσετε με μήνυμα ή email [moc.liamg|aidavilbil.iolif#moc.liamg|aidavilbil.iolif).

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Συμβουλευτική Online Υπηρεσία "Βελτίωσε το Βιογραφικό σου!"

Posted on 03 May 2020 17:36
[[=]]

ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ/Η ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΟΥ;
Αν όχι, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Γιατί η Ελλάς ζητάει δικαιοσύνη

Posted on 13 Apr 2020 15:30

GiatiEllas.jpg

Υπάρχουν πολλά βιβλία και κείμενα που αναφέρονται στα γεγονότα, τις καταστροφές, τις εκτελέσεις, την πείνα, τις ανθρώπινες απώλειες κλπ. της κατοχής. Το βιβλίο όμως αυτό με τον πολύ χαρακτηριστικό τίτλο έχει μερικά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που νομίζω το προσδιορίζουν ως ιδιαίτερης σημασίας.
— Πρώτον είναι γραμμένο, σχεδόν εν θερμώ, τέλος του 1945 και έχει εκδοθεί μέσα στο 1946. Αυτό έχει διπλή αξία.
α) Τα γεγονότα που περιγράφονται δεν είναι απλώς μνήμη, είναι πρόσφατα βιώματα και εξακολουθούν να είναι ο εφιάλτης του Ελληνικού λαού.
β) Η Ελλάδα ζει ένα νέο εφιάλτη που ονομάζεται εμφύλιος πόλεμος και όλα όσα προηγήθηκαν από την απελευθέρωση, Οκτώβριος 1944, μέχρι και την έναρξη του εμφυλίου, Μάρτιος 1946.
— Δεύτερον είναι γραμμένο από δυο ανθρώπους, τους Ν. Ι. Παπαδημητρίου (Αστυν. Διευθυντή Β΄) και Γ. Α. Μπότση (Αστυνόμο Α΄) που αφενός κανείς δεν μπορεί να τους θεωρήσει «υπόπτους» όταν μιλάνε, το 1946, για «καθάρματα όργανα του κατακτητού» και «βδελυρούς πράκτορες των Γερμανών», αφετέρου εξηγεί σε συνδυασμό με το β) παραπάνω, την απουσία οποιασδήποτε αναφοράς στην Εθνική Αντίσταση (συλλήβδην όλων των αντιστασιακών ομάδων).
— Τρίτον στηρίζεται σε στοιχεία και κυρίως φωτογραφικό υλικό που είχε συλλέξει μια «μυστική υπηρεσία» που είχε συστήσει ο Κωνσταντίνος Γαρδίκα (1) στην Εγκληματολογική Υπηρεσία και το οποίο παρέδωσε στο Υπ. Εσωτερικών το Μάρτιο του 1945.
— Τέταρτον Αντιμετωπίζει το θέμα με πληρότητα, σε μόλις 123 σελ., όπως φαίνεται και από τα περιεχόμενα(2) που χρόνια μετά σπανίζει.

(1) Ο Κωνσταντίνος Γαρδίκας (1896–1984) ήταν Έλληνας νομικός και καθηγητής πανεπιστημίου. Ήταν ο κύριος οργανωτής των ελληνικών εγκληματολογικών υπηρεσιών.

(2) Ἀφιέρωσι
Εἰσαγωγὴ
1. Νομισματικὴ πολιτικὴ στὴν Ἑλλάδα τῶν Ἀρχῶν Κατοχῆς.
2. Ποιὰ εἴδη ἐχαρακτηρίζοντο ὑπὸ τῶν κατακτητῶν ὡς λεία πολέμου
3. Αἱ ἐπιτάξεις τῶν κατακτητῶν
4. Αἱ δεσμεύσεις τῶν εἰδῶν παραγωγῆς
5. Τὰ μόνιμα «μπλόκα» τῶν κατακτητῶν διὰ τὴν λήστευσίν του
Ἑλληνικοῦ Λαοῦ
6. Ἡ ὑπὸ τῶν κατακτητῶν ὀργανωθεῖσα Μαύρη Ἀγορὰ.
7. Ἡ πείνα τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ κατὰ τὴν Κατοχὴν.
8. Ἡ Ἐθνικὴ Ἀντίστασις τῶν Ἑλλήνων καὶ αἳ ὠμότητες τῶν κατακτητῶν
9. Βουλγαρικαὶ ὠμότητες
10. Ἡ Ἑλλὰς ὁλοκαύτωμα τῶν ἰδανικῶν της Ἀνθρωπότητας
11 Ὑλικαὶ καταστροφαὶ
12. Θυσίαι τῆς Ἑλλάδος εἰς ἀνθρωπίνους ὑπάρξεις
13. Πῶς συνέλαβεν ὁ φωτογραφικὸς φακὸς ἕνα μέρος τῆς τραγωδίας τοῦ 'Ἑλληνικοῦ Λαοῦ τὸν καιρὸ τῆς Κατοχῆς.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Posted on 26 Mar 2020 08:57
Λαμβάνοντας υπόψη τις τελευταίες εξελίξεις σε σχέση με τον κορωνοϊό αλλά και τις τελευταίες οδηγίες προστασίας, αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας όλες οι δράσεις της Βιβλιοθήκης (μαθήματα φιλοσοφίας, μαθήματα φωτογραφίας, Ομάδες ανάγνωσης, εκπαιδευτικά προγράμματα κλπ.).
Επίσης, η Βιβλιοθήκη θα παραμείνει κλειστή για το αναγνωστικό κοινό μέχρι και την Παρασκευή 10/04/2020, σύμφωνα με τις εντολές του Υπουργείου Παιδείας.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Τσβάιχ Στέφαν | Το μυστήριο της καλλιτεχνικής δημιουργίας

Posted on 08 Mar 2020 11:10

Stefan%20Zweig.jpg

Το μυστήριο της καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι ένα μικρό αριστούργημα, γραμμένο με ένα ευχάριστο χιουμοριστικό τρόπο, από τον Αυστριακό συγγραφέα Στέφαν Τσβάιχ.
Ο τίτλος θυμίζει αστυνομικό μυθιστόρημα, όχι αδίκως βέβαια μιας και ο συγγραφέας, προσφεύγει στη μέθοδο της εγκληματολογικής επιστήμης, προσπαθώντας να βρει την απάντηση στο ερώτημα: Πως δημιουργεί ένας καλλιτέχνης; Έτσι αποφασίζει να «εξετάσει» (μελετήσει) ως μάρτυρες μεγάλους και σπουδαίους καλλιτέχνες.
Μελετώντας λοιπόν καλλιτέχνες συναντά όλες τις περιπτώσεις, από εκείνους που έχουν ένα έμφυτο ταλέντο να γεννούν τέχνη, όπως ο Μότσαρτ, μέχρι τον Μπετόβεν που γράφει και ξαναγράφει, μουντζουρώνει, σκίζει, όπως και ο ίδιος ο Τσβάιχ, για να φτάσει κάποια στιγμή στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Βέβαια και μετά το τέλος του διαβάσματος εξακολουθεί να παραμένει μυστήριο η καλλιτεχνική δημιουργία, ευτυχώς ….

Από όλα τα μυστήρια του κόσμου η δημιουργία ήταν πάντα το πλέον μυστηριώδες. Για αυτό και όλοι οι λαοί και όλες οι θρησκείες ανεξαιρέτως συνέδεσαν τη διαδικασία της δημιουργίας με την έννοια του θείου.
Ο άνθρωπος δεν δείχνει τον πραγματικό του εαυτό παρά μόνο σε ό,τι κάνει. Εκεί και μόνο εκεί, προσφέρει την αληθινή διάσταση του εαυτού του. Ο Γκαίτε, ένας από τους σοφότερους ανθρώπους όλων των εποχών, βρήκε τα πιο σωστά λόγια: Δεν μπορούμε να γνωρίσουμε τα έργα τέχνης όταν τα βλέπουμε μόνο ολοκληρωμένα, πρέπει να τα έχουμε γνωρίσει και εν τω γεννάσθαι.
Πρέπει να εισχωρήσουμε στο μυστικό του δημιουργείν ενός καλλιτέχνη, για να καταλάβουμε το δημιούργημά του.

Ή με τα λόγια του ποιητή

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς"

Posted on 04 Feb 2020 14:06

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς», σύμφωνα με το άρθρο 10 (παρ. 3, 4, 7, 8) του Καταστατικού του, αποφάσισε στη συνεδρίαση του στις 28/01/2020 την προκήρυξη Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Κοπή πίτας 2020 της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς & των Φίλων της

Posted on 09 Jan 2020 11:11

Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ & οι Φίλοι Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς σας προσκαλούν την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2020 – 9:30 μ.μ. στην Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας στο Cafe - Bar Καφωδείο - Λιβαδεια.
Ελάτε να ξεκινήσουμε μαζί το 2020 με έν-τεχνη διάθεση και κέφι!!

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Παρουσίαση – Συζήτηση με αφορμή το βιβλίο «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ»

Posted on 09 Dec 2019 09:38

Παρουσίαση – Συζήτηση με αφορμή το νέο βιβλίο της Κατερίνας Δημόκα
«ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ»

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο σύλλογος «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» και οι εκδόσεις Μεταίχμιο σάς προσκαλούν σε παρουσίαση-συζήτηση για τη σχέση των ανηλίκων με την ψηφιακή πραγματικότητα, με αφορμή το παιδικό βιβλίο της συντοπίτισσας Κατερίνας Δημόκα «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019, στις 7 μμ. στην αίθουσα «Θολωτό Κρύας» στη Λιβαδειά.
Θα μιλήσουν ο Βοιωτός συγγραφέας Κώστας Πούλος, η ψυχολόγος παιδιών - ενηλίκων και ψυχοθεραπεύτρια Ελίνα Τρωγάδα και η συγγραφέας.
Τη βραδιά πλαισιώνει μουσικά η πιανίστα Φιλιώ Στάμου με τις μαθήτριες Νικολέτα Μάνεση, Άννα Δημητρέλου-Κουτσουλέρη και Κωνσταντίνα Καρατσόλη.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια