Το blog της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ - Η τεχνική του Έρνεστ Χέμινγουεϊ (26/05/2017)

Με Levadia LibraryLevadia Library 23 May 2017 08:26

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στο συγγραφέα Hernest Hemingway.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΔΗΜΟΚΑ «Όμηρος στο πέλαγος» (27/05/2017)

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και οι Εκδόσεις Μεταίχμιο σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ της Λιβαδείτισας εκπαιδευτικού Κατερίνας Δημόκα.

Μια διάλεξη για τον Ηρακλή... (photogallery)

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη προσέλευση κόσμου η διάλεξη του κ. Ηλία Μαριολάκου, ομότιμου Καθηγητή Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση».

Σεμινάριο "Το LightRoom σε 3 απλά βήματα"

Ο σύλλογος «Φίλοι Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς», με την υποστήριξη της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, διοργανώνει σεμινάριο επεξεργασίας φωτογραφιών με εισηγητή τον κ. Δαμιανό Μωραΐτη.

Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης 2016-2017

Η τελευταία συνάντηση της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης πραγματοποιήθηκε στις 4-5-2017 στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης μας.

ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ: Αφιέρωμα στον Nikolaj Vasilievic Gogol (12/05/2017)

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στο Ρώσο συγγραφέα Nikolaj Vasilievic Gogol.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΑΡΛΑΣΗ

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας και το 2ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς οργανώνουν συνάντηση των μαθητών του σχολείου με τη συγγραφέα Αγγελική Δαρλάση.

Photogallery από το Αναλόγιο διηγήματος "JAMES JOYCE" (28/04/2017)

Συνέχειας Αναλόγιο Διηγήματος, αυτή τη φορά αφιερωμένο στον Ιρλανδό συγγραφέα James Joyce, το βραδάκι της Παρασκευής 28/4, στο Θέατρο "Μελίνα Μερκούρη".

ΔΙΑΛΕΞΗ «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση» (06/05/2017)

Στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας λειτουργούν εδώ και αρκετό καιρό δύο Μυθολογικά Εργαστήρια Ενηλίκων με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό κ. Βασιλική Νιαβή.

ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ: Αφιέρωμα στον James Joyce (28/04/2017)

Με Levadia LibraryLevadia Library 26 Apr 2017 06:19

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στον Ιρλανδό συγγραφέα James Joyce.

Phtotogallery από το ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ "Αφιέρωμα στον Άντον Τσέχωφ"

Ο Άντον Τσέχωφ ήταν ο τιμώμενος διηγηματογράφος κατά την έναρξη του Αναλογίου Διηγήματος της Βιβλιοθήκης μας, την Παρασκευή 7 Απριλίου στο κατάμεστο Θολωτό της Κρύας.

Δεκαήμερο αφιέρωμα στο λογοτεχνικό έργο του Παναγιώτη Στάμο

Δεκαήμερο αφιέρωμα στο λογοτεχνικό έργο του συντοπίτη μας λογοτέχνη Παναγιώτη Δ. Στάμου (1939-2016) στη Βιβλιοθήκη μας.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2/4/2017 - Ας μεγαλώσουμε με το βιβλίο…

Με Levadia LibraryLevadia Library 30 Mar 2017 10:49

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΑΓΙΑ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑ (03/04/2017)

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας και το 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς οργανώνουν συνάντηση των μαθητών του σχολείου με τη συγγραφέα Μάγια Δεληβοριά.

Νάτην η λαμπρή... με τις Α. Αγγελίνα-Ζωγράφου & Ν. Μπλούτη-Καράτζαλη (4,6,7/04/2017)

[[=]]
«Νάτην η λαμπρή με τα λουλούδια
κόψετε παιδιά την πασχαλιά
κι όλα με χαρές και με τραγούδια
τρέξετε ν᾿ αλλάξωμε φιλιά»

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΟΥ ΕΥΗ ΓΕΡΟΚΩΣΤΑ (30/03/2017)

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ - ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΓΙΟΥΛΗ ΜΙΓΓΕΙΡΟΥ (31/03/2017)

ΠΡΟΣ - ΦΥΓΕΣ στην ΠΟΙΗΣΗ (29/3/17)

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, Ο Δήμος Λεβαδέων, ο Σύλλογος Ελικωνίων, το 1ο Λύκειο Λιβαδειάς και το Δίκτυο Αλληλεγγύης Λιβαδειάς για τους πρόσφυγες, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21 Μαρτίου) διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο:

Από το σεμινάριο για τη σχεδίαση της Καλοκαιρινής Εκστρατείας 2014

Posted on 10 Mar 2014 07:52

Στις 5, 6 και 7 Μαρτίου 2014, στο Ξενοδοχεία "Αιγές Μέλαθρον" στη Βέροια, πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο του Future Library "Αποκτούμε δεξιότητες, δημιουργούμε κοινό", με σκοπό τη σχεδίαση της καλοκαιρινής Εκστρατείας 2014 για την προώθηση της Ανάγνωσης και της Δημιουργικότητας στις βιβλιοθήκες, δημόσιες και δημοτικές, μέλη του δικτύου.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Η συλλογή της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς τώρα και σε εφαρμογή για κινητά!

Posted on 02 Mar 2014 17:02

Η πρώτη mobile εφαρμογή (iOS iPhone / iPad) η οποία παρέχει πρόσβαση σε βιβλιοθηκονομικό περιεχόμενο είναι πλέον διαθέσιμη και δωρεάν για το ευρύ κοινό. Είναι δημιουργία του Γιώργου Σταύρου, προγραμματιστή στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο Σύλλογο "Φίλοι Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς"

Posted on 28 Feb 2014 21:02

Στις 24 Φεβρουαρίου 2014 και ημέρα Δευτέρα συγκροτήθηκε σε σώμα το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, που προήλθε από τις αρχαιρεσίες της 18/02/2014, ως ακολούθως:

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

2014: Σεμινάριο "Δημιουργική Επεξεργασία Φωτογραφιών" στο Media Lab (Μάρτιος 2014)

Posted on 28 Feb 2014 20:11

Επειδή η έννοια της Φωτογραφίας δε σταματά με την λήψη αλλά απαιτεί και την επεξεργασία των φωτογραφιών, η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς σε συνεργασία με τον Σύλλογο ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ανακοινώνει τη διοργάνωση σεμιναρίου με τον τίτλο: «Δημιουργική Επεξεργασία Φωτογραφιών».

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Για την Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2014!

Posted on 27 Feb 2014 12:36

Όπως και τις δυο προηγούμενες χρονιές η Βιβλιοθήκη μας συμμετέχει στην Καλοκαιρινή Εκστρατεία για την Προώθηση της Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας του Future Library:
Το 2012 με τις "Διαδρομές με Πυξίδα τη Βιβλιοθήκη, και το 2013 με το "Ο Κόσμος στις Βιβλιοθήκες είναι Πολύχρωμος".

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Οι εναλλακτικές Ομάδες Ανάγνωσης Ενηλίκων της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Posted on 17 Feb 2014 12:18

Στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς ,από το Φθινόπωρο του 2013 ξεκίνησε η εναλλακτική Ομάδα Ανάγνωσης με συντονίστρια επαγγελματία ψυχολόγο, την κ. Βούλα Μάμαλη, στοχεύοντας σε άλλου είδους προσέγγιση της λογοτεχνίας και είναι συνέχεια της περσινής προσπάθειας.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Από τη συλλογή μας: ΒΟΙΩΤΙΚΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ | Του Τάκη Λάππα

Posted on 17 Feb 2014 09:39

Διαβάστε online, από την ψηφιακή μας συλλογή, το βιβλίο του Λιβαδείτη ιστορικού Τάκη Λάππα"ΒΟΙΩΤΙΚΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ"

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΥΠΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ: Η Μονή Οσίου Λουκά ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO (video)

Posted on 16 Feb 2014 16:08

[[=]]
Το βίντεο από την ομιλία-παρουσίαση της αρχιτέκτονα Μάρω Ρόδη για τη Μονή Οσίου Λουκά Βοιωτίας ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Photogallery από την 1η συνάντηση των σεμιναρίων φωτογραφίας

Posted on 14 Feb 2014 09:52
Μετά την εκπληκτική συμμετοχή του κοινού στα σεμινάρια φωτογραφίας του Media Lab της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, χθες 13/2/2014, η πρώτη συνάντηση έγινε αναγκαστικά στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης (3ος όρ.).

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Αρχίζουν σήμερα τα μαθήματα φωτογραφίας...

Posted on 13 Feb 2014 09:15

Αρχίζουν σήμερα το απόγευμα 13/2/14 τα σεμινάρια φωτογραφίας στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς με εισηγητή τον [* http://www.fotografes.gr/ Δαμιανό Μωραΐτη].

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Συνεργασία της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών

Posted on 08 Feb 2014 22:02

Η Βιβλιοθήκη μας ξεκίνησε από τον Ιανουάριο του 2014 με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση μια στρατηγική συνεργασία αμφίδρομης ψηφιακής επικοινωνίας.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Η παρουσίαση για τη Μονή Οσίου Λουκά (5/2/14)

Posted on 08 Feb 2014 19:52

Πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η εκδήλωση "ΥΠΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ: Η Μονή Οσίου Λουκά Βοιωτίας ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO" το απόγευμα της 5ης Φεβρουαρίου 2014 στο Media Lab της Βιβλιοθήκης μας.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

2014: Το πρόγραμμα των σεμιναρίων φωτογραφίας

Posted on 04 Feb 2014 14:14

Το πρόγραμμα των βιωματικών σεμιναρίων «Εισαγωγή στη Φωτογραφία», που αρχίζουν την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014 στις 5 μμ. στο Media Lab της Βιβλιοθήκης μας, έχει ως εξής:

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια