Το blog της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Νέο Εφορευτικό Συμβούλιο στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

Με Levadia LibraryLevadia Library 27 Jun 2022 12:02

  • ΜΕΛΗ

Τους συγχαίρουμε και τους ευχόμαστε καλή θητεία.

Το Παιδικό Μουσείο Exploration στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

Το Παιδικό Μουσείο Exploration έφτιαξε τις βαλίτσες του και ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα! Σταθμός του για το μήνα Ιούνιο 2022 η **[*http://liblivadia.wikidot.com/ Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, όπου το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου «ΒΙΒΛΙΟ: Τα φύλλα που μιλάνε» θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο των καλοκαιρινών δράσεων της Βιβλιοθήκης για παιδιά «ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 2022», και συγκεκριμένα για το διάστημα 20 έως 30 Ιουνίου. Τη δράση εμψυχώνει η φιλόλογος και συγγραφέας Κατερίνα Δημόκα.

Καθετί που έκανε, σκέφτηκε, κέρδισε ή δημιούργησε η ανθρωπότητα,
όλα αυτά βρίσκονται, σαν μια μαγική παρακαταθήκη, στις σελίδες των βιβλίων. Αποτελούν εκλεκτό κτήμα των ανθρώπων.
Τόμας Καρλάιλ

Το Exploration ταξιδεύει στις βιβλιοθήκες

Νέα έκδοση του Στάθη Ασημάκη «Σύμμεικτα ΙΙ»

Με Levadia LibraryLevadia Library 17 May 2022 11:28

1.jpg

Το τελευταίο πόνημα του συντοπίτη συγγραφέα Στάθη Ασημάκη με τίτλο «Σύμμεικτα ΙΙ. (Διαβάζοντας τους άλλους)» κυκλοφόρησε πρόσφατα, διατίθεται δωρεάν κι αρθρώνεται σε 3 μέρη. Προλογίζεται από τον ίδιο τον συγγραφέα ως εξής:

ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Σπύρο Γουργιώτη & Νικόλαο Τασιόπουλο (14/05/2022)

  • Σπύρου Γουργιώτη, με αφορμή το βιβλίο του «Η Οδύσσεια του Χάους» (αυτοέκδοση, 2021). Το βιβλίο παρουσιάζουν οι Δημήτριος Τζουβάλης και Δαμιανός Μωραΐτης
  • Νικολάου Τασιόπουλου, με αφορμή το βιβλίο του «Φιλοβοιωτός. Ιστορία και ταυτοποίηση του ιστορικού λόφου» (εκδ. HVNT, 2021). Το βιβλίο παρουσιάζει ο Κλεομένης Κατσούλας

στο πλαίσιο των διαδικτυακών εκδηλώσεων ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, το Σάββατο 14 Μαΐου 2022 στις 8 μμ.
Συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής, Διευθυντής της Βιβλιοθήκης.

Συγγραφείς τιμούν την Ποίηση (20-22/03/2022)

Με Levadia LibraryLevadia Library 18 Mar 2022 15:03

ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς
Με αφορμή την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ 21 Μαρτίου, ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ, απαγγέλλοντας αγαπημένα τους ποιήματα μέσα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης.

Διαδικτυακή παρουσίαση των φωτογράφων Αλέκας Τσιρώνη & Κώστα Γαλάνη (16/03/2022)

Την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022 ώρα 7 μμ – 10 μμ
Διαδικτυακή παρουσίαση των φωτογράφων Αλέκας Τσιρώνη & Κώστα Γαλάνη, του γενικού έργου τους, αλλά και tης μινιμαλιστικής τους προσέγγισης και ερμηνείας.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
- Ομάδα Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς
- Minimalist Photography Gr (https://www.facebook.com/groups/185471648619286/)

GT-1-1.JPG

Όπως λέει η Αλέκα Τσιρώνη: «Το να περιγράψω το τι φωτογραφίζω, είναι μεγάλη δέσμευση για μένα. Είναι σα να υπόσχομαι λεκτικά ότι θα φωτογραφίζω εσαεί μόνο αυτά.
Αν θα έπρεπε να ονοματίσω, έστω με ανεπάρκεια και συνοπτικά, τα θέματά μου, θα έλεγα ότι με ενδιαφέρει το απαξιωμένο στην θέαση, το μη προνομιούχο ως εικόνα, το “δεύτερο”.
Η καθημερινότητα, το οικείο και το ανοίκειο, οι γνωστοί και οι τυχαίες συναντήσεις, οι χώροι εργασίας, το στιγμιότυπο αλλά η μελέτη του χώρου με αφορούν.
Η μοναδική φωτογραφία έχει έναν χαρακτήρα οπτικού, ασυνεχούς ημερολογίου. Υποστηρίζω, επίσης, τις θεματικές σειρές, ως έκφραση συγκεκριμένων θέσεων, αντιλήψεων και υποκειμενικών ερμηνειών».

Ο Κώστας Γαλάνης με τα δικά του λόγια:
«Περπατάω πολύ μέσα στην Αθήνα. Μου αρέσουν διάφορες γειτονιές. Πολυσύχναστες, παραμελημένες, φωτεινές, θαμπές. Μου αρέσει το έντονο μεσημεριανό φως αλλά και η νυχτερινή Αθήνα. Προσπαθώ να καταγράψω την ατμόσφαιρα της μεγαλούπολης. Εστιάζω σε λεπτομέρειες που εσωκλείουν μια συμμετρία…»

Η εκδήλωση θα γίνει μέσω της εφαρμογής Zoom, και τα στοιχεία σύνδεσης θα αποσταλούν στους συμμετέχοντες 1-2 ημέρες πριν με email.

ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Δημήτριο Τζουβάλη & Εύα Στάμου (26/02/22)

Με Levadia LibraryLevadia Library 16 Feb 2022 09:29

  • Δημητρίου Τζουβάλη, με αφορμή το βιβλίο του «Η επανάσταση της τουαλέτας» (εκδ. Αρμός, 2020. Το βιβλίο παρουσιάζει ο Θανάσης Λάλας.
  • Εύας Στάμου, με αφορμή το βιβλίο της «Τα κορίτσια που γελούν» (εκδ. Αρμός, 2018). Το βιβλίο παρουσιάζει ο Δημήτρης Αλεξάνδρου.

στο πλαίσιο των διαδικτυακών εκδηλώσεων ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022 στις 7 μμ.

Posted on 16 Feb 2022 09:29

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Γιώτα Αλεξάνδρου & Βαλεντίνη Φωλιά (22/1/22)

Posted on 18 Jan 2022 07:58

  • Βαλεντίνας Φωλιά, με αφορμή το βιβλίο της «Η Νίκη της Φωτιάς» (εκδ. Έαρ, 2021). Το βιβλίο παρουσιάζει η Δήμητρα Γκούτη-Τσιαμπόκαλου.

Γιώτας Αλεξάνδρου, με αφορμή τα βιβλία της «Μάντρα, Μάντρα τί μαγειρεύεις;» & «Μια κόκκινη μύτη, ένα βιολί κι ένα όνειρο» (εκδ. Ελληνοεκδοτική, 2021). Τα βιβλία παρουσιάζει η Κατερίνα Δημόκα.
στο πλαίσιο των διαδικτυακών εκδηλώσεων ΣΥΝ-ΑΠΑΝΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΟΙΩΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022 στις 7 μμ.
Συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια