Το blog της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ: Νέο Διοικητικό Συμβούλιο & Ελεγκτική Επιτροπή

Posted on 06 Oct 2021 12:23

brown2_.gif

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο & Ελεγκτική Επιτροπή για το σύλλογο Φίλοι Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς μετά τις εκλογές της 24ης Σεπτεμβρίου 2021. Η θητεία τους θα είναι τριετής.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο & Ελεγκτική Επιτροπή μετά τις Αρχαιρεσίες της 24ης Σεπτεμβρίου 2021

Posted on 30 Sep 2021 07:58

brown2_.gif

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Online Σεμινάρια «Εισαγωγή στη Φωτογραφία» 2021-2022

Posted on 13 Sep 2021 09:28

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, και ο σύλλογος Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς ανακοινώνουν τη διοργάνωση 32 Διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο: «Εισαγωγή στη Φωτογραφία» και εισηγητή τον Δαμιανό Μωραΐτη.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΠΟ ΚΙΚΠΕ

Posted on 09 Sep 2021 11:04

logo.jpg

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς εκφράζει τις ειλικρινείς της ευχαριστίες προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Κοινωφελούς Ιδρύματος Κοινωνικού και Πολιτιστικού Έργου (Κ.Ι.Κ.Π.Ε.) για την πρόσφατη δωρεά 420 βιβλίων στα πλαίσια της ενίσχυσης επιλεγμένων περιφερειακών βιβλιοθηκών.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Κατερίνα Δημόκα, συγγραφέας - Μιλώντας στα παιδιά για τη Σφαγή του Διστόμου

Posted on 23 Jul 2021 12:04

Συνέντευξη στον Κώστα Στοφόρο [Εφημερίδα "δρόμος ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ", 17 Ιουλίου 2021]

image_%CE%94%CE%A1%CE%9F%CE%9C%CE%9F%CE%A3%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A3%20%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%95%CE%A5%CE%9E%CE%97.jpg

Λίγοι, αλλά αξιόλογοι συγγραφείς βιβλίων που απευθύνονται πρωτίστως σε παιδιά και νέους, τολμούν να γράψουν για «δύσκολα» και σκληρά θέματα. Η αλήθεια είναι πως χρειάζεται τόλμη, αλλά και ικανότητα για να μπορέσεις να πετύχεις τη σωστή σύνθεση. Η Κατερίνα Δημόκα, με το νέο της βιβλίο «Δυο στόματα» που αναφέρεται στη Σφαγή του Διστόμου και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο κερδίζει το στοίχημα, χαρίζοντάς μας ένα πολύ καλό μυθιστόρημα, που βεβαίως μπορεί να διαβαστεί και από ενηλίκους. Ο δεκαπεντάχρονος Στέφον, ο ήρωας του βιβλίου, μαθαίνει ελληνικά ακολουθώντας την προτροπή και με τη στήριξη του παππού του και έτσι επιλέγεται μεταξύ των μαθητών του Γυμνασίου που θα επισκεφθούν την Ελλάδα και μάλιστα το Δίστομο, σε ένα ταξίδι ιστορικής μνήμης.
Ο παππούς δυστυχώς έχει φύγει από τη ζωή για να καμαρώσει τον εγγονό του, αλλά η άφιξη του Στέψαν στο Δίστομο κάθε άλλο παρά ευχάριστη θα είναι. Φιλοξενείται, όπως και όλοι οι μαθητές σε ένα σπίτι, όπου σχεδόν όλοι οι πρόγονοι έχουν χαθεί στη σφαγή. Ο Λουκάς που τον φιλοξενεί ̶ σχεδόν με το ζόρι ̶ δείχνει από την πρώτη στιγμή την απέχθειά του. Παράλληλα, ο Στέφαν που έχει ανακαλύψει πριν φύγει από τη Γερμανία το ημερολόγιο του παππού του, ανακαλύπτει σκοτεινές πλευρές του μέσα από τις καταγραφές, που ξετυλίγονται μέρα τη μέρα παράλληλα με το ταξίδι του. Διπλό το ταξίδι λοιπόν, με αρκετή αγωνία για το τι θα συμβεί, αλλά και με αισιόδοξα μηνύματα, χωρίς να ωραιοποιούνται καταστάσεις. Η ιστορία μπλέκεται από την αρχή με τον μύθο του Οιδίποδα και η αρχαία τραγωδία δένει αρμονικά με τα σύγχρονα δράματα της Ιστορίας.

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

Το περιοδικό ΕΜΒΟΛΙΜΟΝ ψηφιοποιημένο!

Posted on 21 Jul 2021 11:05

"ΕΜΒΟΛΙΜΟΝ" : Εγχείρημα λόγου, τέχνης και λοιπής φαντασίας

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!

Posted on 05 Jul 2021 07:53

Με ένα διήγημα.. πάνω στο σύννεφο! Ακολούθησαν πολλά. Και διηγήματα και σύννεφα (έτρεξε κι ένας χειμώνας). Αλλά εμείς έτσι ξεκινήσαμε, με ένα. Και διαλέξαμε τον Woody Allen να μας κάνει εύθυμο και αλαφροπάτητο ποδαρικό πάνω στο νέφος.
Στη συνέχεια μας έκανε νεύμα ο πατέρας του ελληνικού διηγήματος. Ε, δε θα προσβάλαμε ολόκληρο Βιζυηνό, με την ηθογραφία και τις πικρές ομολογίες της ζωής του. Ο ίδιος μάλιστα έστρεψε τη ματιά μας και στον σύγχρονό του Εμίλ Ζολά, θεμελιωτή του νατουραλισμού.
Λουκία Ρικάκη, Ανδρέας Μήτσου, Ευγενία Φακίνου ευγενικά μας μίλησαν έπειτα για τον έρωτα. Έχει τόσες εκφάνσεις που δύσκολα τον στριμώξαμε μέσα σε τρεις μικρές ιστορίες. Αλλά ήτανε Φλεβάρης και ταίριαζε το ημερολογιακό με το ψυχικό κλίμα.
Τον Μάρτη γιορτάσαμε την ποίηση, ανοίξαμε μαθητικά λευκώματα, γράψαμε ορισμούς και ακούσαμε ποιήματα. Ο Απρίλης πάλι είχε βιβλιοπαρουσιάσεις, νεογέννητα βιβλία (μαζί και το δικό μου) που θέλανε λίγο κανάκεμα.
Κλείσαμε με διηγήματα για τη μητρότητα ένεκεν του Μαΐου. Βασίλης Αλεξάκης, Λένα Διβάνη, Ροζίτα Σπινάσα και ο Ισραηλινός Κέρετ άνοιξαν μικρά παράθυρα να φωτιστεί η μητέρα. Ένας ρόλος μα τόσες εκδοχές του…
Και ξανάρθε το καλοκαίρι, οι εποχές δεν ξέρουν από καραντίνα. Το σπίτι δε μας θέλει, ούτε τα σύννεφα τα θέλει ο ουρανός. Το θέρος ανυπόμονο να αποζημιωθεί για τη φειδωλή ζήση τόσων μηνών! Τώρα τα πετάγματα είναι ελεύθερα, κατά βούληση. Να σας πάνε ψηλά και όμορφα…
Καλό Καλοκαίρι!
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΗΜΟΚΑ*

%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%A3%20%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%99.jpg

Διαβάστε περισσότερα…
0 Σχόλια

page 1 of 44123...4344next »